Beantwoord

Verlengen als trouwe klant

• 4 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Hallo,
Waarom krijg je als trouwe klant niet extra korting of betere aanbiedingen met verlengen? Ik wil graag gaan verlengen, maar zie dat ik als trouwe klant bij verlengen dezelfde korting/aanbieding krijgt als een nieuwe klant! 😞 Jammer, weinig waardering voor de trouwe klanten.
icon

Beste antwoord door Amy 5 oktober 2016, 09:35

Hey Girl82,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Leuk om te zien dat je wilt verlengen. We hebben zeker wel waardering voor jou als vaste klant maar ik snap dat je deze vraag stelt. Omdat we deze vraag vaker krijgen heeft mijn collega David hier een uitgebreid topic over geschreven. In dat topic vind je meer informatie over het verlengen.

Mocht je na het lezen van dat topic nog vragen hebben hierover zou je die dan in dat topic willen plaatsen? Dit topic gaat namelijk op slot om dubbele topics te voorkomen en het forum overzichtelijk te houden. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Girl82,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Leuk om te zien dat je wilt verlengen. We hebben zeker wel waardering voor jou als vaste klant maar ik snap dat je deze vraag stelt. Omdat we deze vraag vaker krijgen heeft mijn collega David hier een uitgebreid topic over geschreven. In dat topic vind je meer informatie over het verlengen.

Mocht je na het lezen van dat topic nog vragen hebben hierover zou je die dan in dat topic willen plaatsen? Dit topic gaat namelijk op slot om dubbele topics te voorkomen en het forum overzichtelijk te houden. 🙂