Beantwoord

Verlengen als vaste klant

• 7 december 2016
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

Reputatie 2
heb 1 van de 2 abonnementen die verlengt kan worden, wat verbaasd mij dat ik als jarenlange klant een zelfde aanbieding krijg als een nieuwe klant. Enige verschil zijn de aansluitkosten. Dit kan volgens mij wel beter bij T-Mobile????
icon

Beste antwoord door Skyrider 7 december 2016, 15:49

Dat klopt ja, vandaar dit stukje van Amy:

Het komt vaak voor dat het aanbod dusdanig scherp is dat we daar geen korting meer bovenop doen

Ongeacht, tot 50% korting is helemaal niet slecht. Natuurlijk is het wel zo dat je als langere klant mischien verwacht dat omdat je al klant bent, extra korting krijgt. Maar helaas is dat niet altijd zo'n feestje.

Persoonlijk weet ik bijvoorbeeld wel dat vodafone helemaal gekapt is met extra korting per maand (was volgens mij 2 euro per maand extra korting) bij verleningen.

Ik zou (als ik jou was) gebruik maken van de Mobile Madness Maand. Helaas kon ik dat zelf niet doen.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedendag harry55!

Je bent niet de enige 🙂, ik zie nu al veel topics hierover met deze als goeie voorbeeld (reactie door Amy) die goed uitlegt waarom: Verlenging toestel geen extra korting

We krijgen vaker vragen hierover binnen en om die reden heeft mijn collega David dit topic geschreven met meer informatie over verlengen.

Vier maanden voor het eind van je contract kun je verlengen. We bellen je dan inderdaad niet maar je ziet dit wel terug op My T-Mobile. Zo kun je gemakkelijk via My T-Mobile het aanbod bekijken. Nou krijgen we vaker de vraag over het waarderen van onze klanten en we waarderen jullie allemaal ook zeker! Het komt vaak voor dat het aanbod dusdanig scherp is dat we daar geen korting meer bovenop doen. Zo zitten we momenteel in de Mobile Madness Maand en hebben we zelfs kortingen tot 50%!

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 2
die korting van Mobile Madness Maand krijgen nieuwe klanten toch ook?
Reputatie 4
Badge +9
Dat klopt ja, vandaar dit stukje van Amy:

Het komt vaak voor dat het aanbod dusdanig scherp is dat we daar geen korting meer bovenop doen

Ongeacht, tot 50% korting is helemaal niet slecht. Natuurlijk is het wel zo dat je als langere klant mischien verwacht dat omdat je al klant bent, extra korting krijgt. Maar helaas is dat niet altijd zo'n feestje.

Persoonlijk weet ik bijvoorbeeld wel dat vodafone helemaal gekapt is met extra korting per maand (was volgens mij 2 euro per maand extra korting) bij verleningen.

Ik zou (als ik jou was) gebruik maken van de Mobile Madness Maand. Helaas kon ik dat zelf niet doen.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 2
ga dat aanbod maar doen dan, bedankt Skyrider voor je toelichting en advies

Reageer