Beantwoord

Verlengen - andere naam

• 15 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 1019 Bekeken

Hallo!

Ik kan mijn t-mobile abonnement gaan verlengen. Ooit hebben we op mijn vaders naam een abonnement afgesloten. Inmiddels gaat de automatische incasso via mijn eigen rekeningnummer, maar ik wil mijn nieuwe abonnement nu graag ook op mijn eigen naam. Ik heb gekeken naar hoe het zit met contractovername, maar ik kom er niet helemaal uit. Ik op belsimpel een deal gevonden - vul ik voor het nieuwe contract dan mijn eigen naam in en vraag ik nummerbehoud aan? Krijg ik dan een nieuwe simkaart die ik kan gaan gebruiken nadat mijn huidige abonnement afloopt?

Bedankt!
icon

Beste antwoord door David 16 augustus 2017, 10:03

Hoi SupahRoo,

Een hele logische vraag, daar geef ik je graag meer uitleg over!

Wat is onduidelijk aan de contractovername? Onder het kopje 'Vraag Contractovername aan' staat links de overname die in jouw geval zou gelden. Je vult het formulier in, levert de gevraagde documenten en dan kun je alles in één keer opsturen. Het contract wordt dan overgezet op jouw naam en dan kun je direct eenvoudig een verlenging aanvragen, zonder nummerbehoud.

Je kunt het ook inderdaad op de manier doen, zoals jij aangeeft, dan moet er in ieder geval wel goed nummerbehoud aangevraagd worden door Belsimpel. Als dat allemaal goed verloopt, dan is dat zeker ook een goede optie. Houd er alleen wel rekening mee dat je dan een nieuw contract begint en jouw gespaarde Extra punten vervallen. Iets om in je achterhoofd te houden!

Hopelijk is het zo helder, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi SupahRoo,

Een hele logische vraag, daar geef ik je graag meer uitleg over!

Wat is onduidelijk aan de contractovername? Onder het kopje 'Vraag Contractovername aan' staat links de overname die in jouw geval zou gelden. Je vult het formulier in, levert de gevraagde documenten en dan kun je alles in één keer opsturen. Het contract wordt dan overgezet op jouw naam en dan kun je direct eenvoudig een verlenging aanvragen, zonder nummerbehoud.

Je kunt het ook inderdaad op de manier doen, zoals jij aangeeft, dan moet er in ieder geval wel goed nummerbehoud aangevraagd worden door Belsimpel. Als dat allemaal goed verloopt, dan is dat zeker ook een goede optie. Houd er alleen wel rekening mee dat je dan een nieuw contract begint en jouw gespaarde Extra punten vervallen. Iets om in je achterhoofd te houden!

Hopelijk is het zo helder, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer