Vraag

verlengen bij t-mobile of overstappen

• 29 december 2014
  • 9 reacties
  • 260 Bekeken

Ben al jaren lang trouwe klant bij t-mobile, maar zit nu toch sterk te twijfelen of ik blijf of dat ik ga overstappen.
Ik mag mijn abonnement verlengen en ben beetje aan het rond kijken.

Hier bij t-mobile samsung galaxy s4 die ik toch wel graag wil met 150 belminuten en 500mb internet. 30 euro.
vind dat toch vrij veel.
Ik wil toch wel minimaal 300 belminuten of liever nog onbeperkt maar dan betaal je ruim 40 euro.

zit nu op 150 belminuten en 1250mb en betaal 46 in de maand.
wil dat toch echt gaan verlagen, ik heb liever meer belminuten en 500mb vind ik genoeg.

toch maar eens verder kijken of het goedkoper kan, en dan eventueel overstappen.

9 reacties

Reputatie 1
Monique, recentelijk schreef ik onderstaande oner het kopje: "Niet alles is slecht". Misschien iets voor jou om een te bekijken. Kan je daarnaast nog wel de een of andere tip geven als je wilt.... Maar lees eerst onderstaande maar eens.

Het gehele jaar had ik mega problemen met de verbinding. Geen netwerk, waardoor het bellen wel erg moeilijk is, geen internet, waardoor je geen meldingen kunt maken en vervolgens te maken krijgen met een enorm onvriendelijke klantenservice. Uiteindelijk werd het euvel opgelost en kreeg ik een nieuw sim-kaarje (nadat ik erg veel geschreven had op de diverse topics op dit forum), waarna mij ontvangst en verbinding in een keer werkte. Soms hebben klanten ook verstand van zake en moet je een klant niet altijd voor gek verslijten.....
U zult begrijpen, dat men, na te maken te hebben gehad met dit soort perikelen, hier erg kritisch van word als het gaat om een verlenging van een abonnement en je jezelf wel drie keer achter je oor krabt om toch weer met deze provider in zee te gaan. Zoals gezegd heb ik erg veel problemen ondervonden met deze provider, echter wil ik toch mijn complimenten uiten aan de afdeling T-Mobile Sales, die er alles aan hebben gedaan dat ik blijf. Reeds enige tijd was ik al op zoek naar een andere provider en had links en rechts een lijntje uitgegooid om prijzen te kunnen gaan vergelijken. Hier is overigens niets mis mee. Het ging om volgende vraagstelling: Wat ga ik bij U betalen als ik overstap van mijn huidige provider naar U? Ik wil graag 150 belminuten, sms is oninteressant en minimaal 1000 Mb en een Iphone 6 met minimaal 64 Gb. Deze vraag werd bij 5 firma's neergelegd.
Een van de providers kwam met een zo scherp bod dat ik dit gewoonweg niet kon weigeren. Althans dat dacht ik. Er zat een addertje onder het gras en die kon ik niet vinden. Nadat ik bij T-Mobile had aangegeven dat ik besloot om te gaan switchen, kreeg ik een paar tips die ik eens goed moest bekijken. En wat bleek, er zat wel degelijk een addertje onder het wel bekende gras. Ik moest namelijk 4 maand lang dubbel betalen. Aangezien "ons Zeeuwen" zunnig zijn, was ik dit natuurlijk niet van plan. Dus maar weer contact opgenomen met T-Mobile. De mevrouw (Anita van R. - ik zal haar naam hier niet bekend maken omdat ik niet weet of ze dit waardeerd ja/nee) van de afdeling Sales heeft er vanaf dat moment alles aan gedaan om mij als klant te behouden. De condities waren voor mijn doen goed en uiteindelijk kreeg ik zelfs meer dan ik had gevraagd. Anita bedankt dat je dit er voor mij hebt uitgehaald.
Kritiek uiten is natuurlijk niet altijd leuk, maar mag mijn inziens. Dan is het naar mijn mening ook fijn om eens een compliment uit te delen.
Reputatie 3
Als je de kans zou hebben zou ik maar overstappen. T-Mobile is nl ook het bedrijf dat maandelijks 20 MB van je pikte met de smoes dit te "reserveren" en naderhand triomfantelijk te melden dat het probleem is opgelost (na de vele vragen en protesten rond dit fenomeen). Wie weet wat ze nu weer verzinnen om je een oor aan te naaien.
Reputatie 3
Als je de kans zou hebben zou ik maar overstappen. T-Mobile is nl ook het bedrijf dat maandelijks 20 MB van je pikte met de smoes dit te "reserveren" en naderhand triomfantelijk te melden dat het probleem is opgelost (na de vele vragen en protesten rond dit fenomeen). Wie weet wat ze nu weer verzinnen om je een oor aan te naaien.
Sorry, 2x
Zucht.. Xcrm t-mobile heeft die 20mb nooit ingepikt, alleen de weergave was niet goed. was een storing, echt geen foefje om jou als klant een oor aan te naaien, zoals je zelf zegt. T-mobile is echt niet beter van geworden van alle negatieve publiciteit om die storing.
Ik twijfel nog.
Ik heb ook regelmatig dat als ik gebeld word de ander mij niet kan horen.
Ook als ik zelf bel val ik regelmatig weg, dan hoor ik de ander wel maar hun mij niet.
Dacht toen altijd dat het aan mijn toestel lag, dus nieuw toestel gekocht en nog hetzelfde probleem.
Toen een andere simkaart gekregen, en ja hoor nog het probleem.
Vind het toch behoorlijk irritant als je weg val.
Ik ben er nog steeds niet uit, of ik blijf of dat ik overstap
Reputatie 3
Ik ben er nog steeds niet uit, of ik blijf of dat ik overstap

Als je zo twijfelt, ga dan eens goed bij jezelf te rade WAAROM je aan overstappen denkt. Als je echt tevreden bent is het natuurlijk het makkelijks om te verlengen. Bij overstappen heb je weer wat administratieve rompslomp en moet je misschien nummerbehoud regelen als je dat wilt. Als ik je twijfel zo zie ben je niet echt tevreden. Bij verlengen zit je weer een of twee jaar vast bij deze provider.
De reden dat ik misschien wil overstappen is, dat ik regelmatig weg val met bellen.
Dat gebeurd als ik gebeld word maar ook als ik zelf bel.
Als daar iets aan gedaan kan worden, dan zal ik niet zo snel overstappen.
Of ik moet ergens tegen een leuke aanbieding aan lopen.
Hey Monique,

Goed dat je aangeeft waar je twijfel ligt. Valt de verbinding tijden het bellen weg als je thuis bent of op meerdere locaties en wat heb je tot nu toe zelf getest om te kijken hoe dit verholpen kan worden?

Ik ontvang graag je reactie zodat we kunnen kijken naar een oplossing. Het is natuurlijk de bedoeling dat alles succesvol werkt. 🙂

Reageer