Beantwoord

Verlengen contract

Ha Beste T-Mobile,

Op 8 augustus 2015 verloopt mijn contract na een hele lange tijd door een early renewal uit het verleden. Geen probleem, want ik was toch niet van plan op te zeggen. Maar nu tel ik de dagen af totdat ik mijn abonnement kan verlegen, omdat mijn huidige iPhone 4 traag, buggy en vervelend doet!

Nu zie ik dat ik volgens het administratieve systeem pas vanaf 12 april een verlenging aan kan vragen. Terwijl ik eigenlijk had gehoopt volgende week met de release van de S6 (eindelijk weer android) direct te kunnen verlegen.

Kunnen jullie mij niet voor een paar dagen matsen en eerder een verlengingsaanbod doen? Daar zou ik als vaste klant erg bij van worden.

Groet,
Ronnie
icon

Beste antwoord door Bram 30 maart 2015, 11:28

Hey Ronnie!

Goed dat je die vraag stelt. Ik heb even gekeken wat mogelijk is en ik zie dat je al op 8 april kunt vernieuwen via de telefonische klantenservice. Je hebt namelijk een contract lopen tot 7 augustus. Je kunt 4 maanden van tevoren + 1 dag kosteloos vernieuwen. Dit valt niet onder de early renewal voorwaarden.

Helaas kan ik het niet nog eerder vervroegen. Het systeem laat dit niet toe hoe graag ik ook zou willen. Dit is deels een beveiliging voor de klant maar ook voor T-Mobile.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hey Ronnie!

Goed dat je die vraag stelt. Ik heb even gekeken wat mogelijk is en ik zie dat je al op 8 april kunt vernieuwen via de telefonische klantenservice. Je hebt namelijk een contract lopen tot 7 augustus. Je kunt 4 maanden van tevoren + 1 dag kosteloos vernieuwen. Dit valt niet onder de early renewal voorwaarden.

Helaas kan ik het niet nog eerder vervroegen. Het systeem laat dit niet toe hoe graag ik ook zou willen. Dit is deels een beveiliging voor de klant maar ook voor T-Mobile.

Reageer