Beantwoord

Verlengen contract met nieuw toestel

• 17 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 218 Bekeken

Hoi, op de site staat dat mijn contract te verlengen is vanaf 12 juli 2017. Kan ik deze dus nu al verlengen met een nieuwe telefoon?
icon

Beste antwoord door Jaimy 18 augustus 2017, 12:19

Hoi MickeyRoxyDek,

Superleuk dat je wilt verlengen! Geweldig om te zien dat je gelukkig bent met T-Mobile - worden wij ook weer happy van natuurlijk.

Zoals Degrootste en Jan Kelder ook aangaven, kun je inderdaad al verlengen met een nieuw toestel! Jouw abonnement gaat in dat geval in nadat je huidige contract afgelopen is, maar het toestel mag je natuurlijk al meteen in gebruik nemen! Je kunt trouwens meer lezen over de BKR toetsing in dit topic.

Heb je al een idee voor welk toestel je gaat? Ik ben heel erg benieuwd!

Enne, mocht je nog meer vragen hebben of advies willen, dan weet je het forum te vinden. 😃
Bekijk origineel

3 reacties

je kunt 4 maanden van te voren je abonnement verlengen en als jou abonnement tot 12-7-2017 loopt dan kun je 4 maanden voor die datum al verlengen
houd er wel rekening mee dat als je nu met telefoon verlengt je een bkr toetsing krijgt
een telefoon met abonnement word nu gezien als een lening
Reputatie 5
Badge +14
Ja dan kan je een nieuw abonnement nemen met toestel.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi MickeyRoxyDek,

Superleuk dat je wilt verlengen! Geweldig om te zien dat je gelukkig bent met T-Mobile - worden wij ook weer happy van natuurlijk.

Zoals Degrootste en Jan Kelder ook aangaven, kun je inderdaad al verlengen met een nieuw toestel! Jouw abonnement gaat in dat geval in nadat je huidige contract afgelopen is, maar het toestel mag je natuurlijk al meteen in gebruik nemen! Je kunt trouwens meer lezen over de BKR toetsing in dit topic.

Heb je al een idee voor welk toestel je gaat? Ik ben heel erg benieuwd!

Enne, mocht je nog meer vragen hebben of advies willen, dan weet je het forum te vinden. 😃

Reageer