Beantwoord

Verlengen contract veel duurder via Tmobile

• 3 februari 2019
  • 3 reacties
  • 373 Bekeken

Ik heb een bericht gekregen dat ik mijn abonnement mag verlengen.
Makkelijkste zou gewoon bij Tmobile zijn maar dat is veel duurder, hoe kan dit?
Voorbeeld: samsung s9 onb. Data en 120 min.
Bij Tmobile circa €57,- p/maand bij andere ongeveer €47,-
Jullie nemen tele2 over en ga er vanuit dat zij dezelfde ontvangst en data snelheid hanteren.
Hier kost datzelfde abonnement €42,- p/maand.
Ik hoor graag waarom hier zulke verschillen in zitten.

Met vriendelijke groet,

Dennis
icon

Beste antwoord door Folkert 3 februari 2019, 21:06

Hoi Dennis,

Bij anderen krijg je minder snelheid en minder extra's zoals b.v. 120 minuten naar EU bellen. En bij Tele2 alleen 3G in de meeste EU landen. Ook zaken als Early Renewal zijn typische T-Mobile dingen.

Niemand weet nog precies hoe alles gaat lopen met Tele2 maar voorlopig bestaan ze naast elkaar. Net als dochter Ben. (zoon klinkt weliswaar beter).
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Dennis,

Bij anderen krijg je minder snelheid en minder extra's zoals b.v. 120 minuten naar EU bellen. En bij Tele2 alleen 3G in de meeste EU landen. Ook zaken als Early Renewal zijn typische T-Mobile dingen.

Niemand weet nog precies hoe alles gaat lopen met Tele2 maar voorlopig bestaan ze naast elkaar. Net als dochter Ben. (zoon klinkt weliswaar beter).
Reputatie 5
Badge +4
T-Mobile hanteert onder elk van de drie merken een ander productaanbod. Als dat hetzelfde zou zijn, dan is het hanteren van verschillende merken zinloos. Technisch draait Tele2 nog op haar eigen netwerk en er zijn dus verschillen in de producten (waarvan Folkert er al een paar aangeeft). Ook heb je bij T-Mobile de keuze om met beperkte snelheid verder te internetten nadat je door je bundel heen bent, Tele2 heeft dit niet (meer).
Reputatie 5
Badge +6
Dus je kan je eigen afwegingen maken. Premium product voor premium prijs of budget product voor budget prijs zeggen ze. Maar de telefoon is hetzelfde, dus het prijsverschil wel heel groot voor een paar voordelen van t-mobile. Ook ondersteund t-mobile nog geen 4G bellen en Voice over wifi bellen... dus ik hoop dat je nu geen dekkingsissue's hebt thuis. Die zijn met Tele2 en je eigen wifi dus wel op te lossen.

Reageer