Beantwoord

Verlengen eerder dan einddatum

• 18 november 2018
  • 4 reacties
  • 734 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Is het mogelijk om 1 dag eerder te verlengen?
icon

Beste antwoord door David 19 november 2018, 12:10

Hi DesiB,

Altijd goed, Engeland! Waar ga je heen en ga je er voor langere tijd naartoe?

Ik zie dat jouw contract verlengbaar is vanaf 30 november, dus nog een dagje extra voor er verlengd kan worden. Dit is allemaal via het systeem geregeld, dus we zitten wel vast aan die datum.

We bieden wel de optie om vervroegd te verlengen (zie de FAQ onderaan) aan, maar hier zitten wel bepaalde voorwaarden aan verbonden. Je kunt natuurlijk kijken of dit wat voor je is en de overweging maken om hiervoor te kiezen. Anders is het natuurlijk ook een beetje afhankelijk van hoe lang je in Engeland verblijft. Wellicht heb je een reservetoestel of kun je tijdelijk een telefoon van iemand lenen, als het voor niet al te lange tijd is, zodat je in ieder geval bereikbaar bent en blijft!

Als je hier nog vragen over hebt, laat het ons gerust weten, Desi!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Desi,

Verlengen kan maximaal 4 maanden voordat je huidige contract afloopt. Wat bedoel je met 1 dag eerder verlangen?

Groet, Folkert
Excuses voor de onduidelijkheid. Ik bedoel 1 dag eerder dan de 4 maanden. Mijn telefoon is deze week stuk gegaan en nu heb ik het geluk dat ik hem 29 november mag verlengen. Ik vertrek echter deze dag naar Engeland en vroeg mij af of T-mobile moeilijk doet over 1 dag eerder verlengen. Met vriendelijke groet, Desi de Busser
Reputatie 7
Badge +18
Ik begrijp nu je vraag :-)

Even wachten op reactie van een moderator...
Reputatie 7
Badge +20
Hi DesiB,

Altijd goed, Engeland! Waar ga je heen en ga je er voor langere tijd naartoe?

Ik zie dat jouw contract verlengbaar is vanaf 30 november, dus nog een dagje extra voor er verlengd kan worden. Dit is allemaal via het systeem geregeld, dus we zitten wel vast aan die datum.

We bieden wel de optie om vervroegd te verlengen (zie de FAQ onderaan) aan, maar hier zitten wel bepaalde voorwaarden aan verbonden. Je kunt natuurlijk kijken of dit wat voor je is en de overweging maken om hiervoor te kiezen. Anders is het natuurlijk ook een beetje afhankelijk van hoe lang je in Engeland verblijft. Wellicht heb je een reservetoestel of kun je tijdelijk een telefoon van iemand lenen, als het voor niet al te lange tijd is, zodat je in ieder geval bereikbaar bent en blijft!

Als je hier nog vragen over hebt, laat het ons gerust weten, Desi!

Reageer