Verlengen, en omzetten abo

Reputatie 4
Het is al wel weer een tijdje geleden, maar waarom werd er tijdens mijn verlenging niet verteld dat er andere tariefplannen en bundels aankwamen??

Toen ik mijn relax abo ging verlengen, heb ik al belminuten verloren, en hogere kosten gekregen omdat jullie mij een week langer in rekening hadden gebracht, zodat ik mijn bundel nog op kon maken. Wat belachelijk is. Dit moet een goodwill zijn van jullie kant uit,

Al met al, later belde ik met de klantenservice, vanwege mijn internet, omdat ik het erg langzaam vond, en dat bij mijn verlenging al duidelijk had gemaakt, toen kreeg ik ineens te horen dat ik hem kon omzetten naar een i-plan, wat mij niet was aangeboden tijdens mijn verlenging.

A fijn, mijn abo werd omgezet, en mijn nieuwe abo was nog geen maand ingegaan, maar ook deze belminuten was ik ineens weer kwijt. en betaalde ik weer extra kosten. Was bij elkaar dus 2 maanden aan belminuten kwijt.

En toen werd alles omgegooid naar iSmart, wat ze ook wel hadden mogen vermelden, want ook hierin is weer andere keuze, want volgens mij heb ik nu het oude iSmart plan.

Maar echt zorgvuldig gaat T-Mobile niet met zijn klanten om. Vind sowieso dat je bij een verlenging, je oude bundel gewoon hoort te behouden. Daar heb je voor betaald en dat nemen ze gewoon van je af. DIEFSTAL is dat, ondanks dat het vermeldt staat in het contract, slaat het echt nergens op.

Je kan wel je bundel omhoog gooien maar niet omlaag. KPN wat dat betreft heeft het qua bundels beter voor elkaar. Heb je genoeg belminuten, gooi je gewoon je bundel omlaag, en heb je je oude belminuten op, dan kun je de volgende maand je bundel gewoon weer omhoog gooien.

Dat noem ik nu nog is service!!

Hoop dat T-Mobile genoten heeft van die 2 maanden tegoed van mij. En er zullen ongetwijfeld meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem.

Zou willen dat ik zo makkelijk geld kon verdienen.

0 reacties

Geen reactie

Reageer