Beantwoord

Verlengen en s10e actie

• 16 juli 2019
  • 1 reactie
  • 874 Bekeken

Hallo,

Binnenkort krijg ik t mobile thuis en kan er hier in huis 2 mobiele abonnementen worden verlengd, deze wil ik overzetten naar 2x unlimited met hierbij een toestel (op dit moment heeft de voorkeur de s10e).

Nu zie ik dat de actie van de S10e tot 28 juli loopt alleen heeft 1 abonnement bij ons thuis de mogelijkheid te verlengen vanaf 29 juli.. dus 1 dag buiten de actie termijn, kan hier nog wat geregeld worden zodat de verlenging nog met de actie van de S10e kan worden uitgevoerd?

Het zou zuur zijn als we door 1 dagverschil (na een abonnement van 2 jaar en al vaste klant te zijn voor 4 jaar, met vanaf 30 juli ook t mobile thuis) toch niet kunnen profiteren van de actie.

Graag hoor ik wat er mogelijk is
icon

Beste antwoord door Hajar 17 juli 2019, 11:38

Hi Nadimlg,

Wat super dat je wilt verlengen. Kun je mij een privébericht sturen met het nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van het abonnement dat kan verlengen van 29 juli? Dan kijk ik even met je mee.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Nadimlg,

Wat super dat je wilt verlengen. Kun je mij een privébericht sturen met het nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van het abonnement dat kan verlengen van 29 juli? Dan kijk ik even met je mee.

Reageer