Beantwoord

Verlengen en tussentijds betaling voor toestel?

• 16 september 2019
  • 2 reacties
  • 975 Bekeken

Goede avond,

Ik mag/kan mijn abonnement verlengen nu wil ik dat ook wel doen.
Ik wil een abonnement met de nieuwe iPhone 11. Ik heb op dit moment alleen het geld niet om al een deel van de telefoon te betalen zodat ik een lagere maandelijks bedrag ga te betalen.
Is het ook mogelijk om nu een abonnement af te sluiten en bijvoorbeeld over een paar maanden alsnog een deel van de telefoon te betalen zodat ik daarna een lager maandelijks bedrag hoef te betalen?

Graag hoor ik van jullie

Groetjes

Joeje
icon

Beste antwoord door CrisTien 16 september 2019, 19:34

Goedenavond @jodiejodie Welkom!
Wat leuk dat je mag verlening en dan nog wel met die mooie iPhone.

Je mag later als het wel beter uitkomt het hele bedrag in een keer afbetalen zodat de kosten weer naar beneden gaan.
Volgens mij kan dat niet in delen van het bedrag, dus je moet dan wel het hele toestel afbetalen. Ik vraag het nog wel even na aan de moderators.

Via iDeal betaal je gemakkelijk de rest van je toestelkrediet af, en binnen een paar werkdagen is je registratie aangepast.

Zo werkt direct afbetalen
  • Log in op je My T-Mobile account en ga naar "Mijn abonnement"
  • Klik vervolgens op 'Toestelkredieten'
  • Daar kun je direct via iDeal je betaling doen
  • Na de betaling krijg je een bevestiging per e-mail dat we BKR hebben gevraagd je registratie aan te passen
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @jodiejodie Welkom!
Wat leuk dat je mag verlening en dan nog wel met die mooie iPhone.

Je mag later als het wel beter uitkomt het hele bedrag in een keer afbetalen zodat de kosten weer naar beneden gaan.
Volgens mij kan dat niet in delen van het bedrag, dus je moet dan wel het hele toestel afbetalen. Ik vraag het nog wel even na aan de moderators.

Via iDeal betaal je gemakkelijk de rest van je toestelkrediet af, en binnen een paar werkdagen is je registratie aangepast.

Zo werkt direct afbetalen
  • Log in op je My T-Mobile account en ga naar "Mijn abonnement"
  • Klik vervolgens op 'Toestelkredieten'
  • Daar kun je direct via iDeal je betaling doen
  • Na de betaling krijg je een bevestiging per e-mail dat we BKR hebben gevraagd je registratie aan te passen
Thanks voor de reactie👍👍

Reageer