Beantwoord

Verlengen en voordeel / korting

• 12 februari 2017
  • 7 reacties
  • 907 Bekeken

Hallo, ik kan verlengen. Ik ben alleen benieuwd welk voordeel jullie kunnen bieden aan langgediende klanten? Als ik via internet kijk, is er geen voordeel ten opzichte van nieuwe klanten.
icon

Beste antwoord door Thalina 13 februari 2017, 13:09

Hoi Vnui1,

Wat leuk dat je aan het kijken bent naar het verlengen van jouw abonnement! Ga je voor een nieuw toestel ook of een Sim Only? Ik zou het natuurlijk super leuk vinden als je nog lang klant bij ons blijft!
Op dit moment is het aanbod al zo scherp dat er inderdaad geen verschil tussen zit. Maar we willen je zeker niet het gevoel geven dat we je niet waarderen als klant! We hebben veel voordelen voor onze klanten, zoals T-Mobile Samen en T-Mobile Extra. Als je wilt kan ik je laten bellen door mijn collega om samen te kijken naar een passend abonnement. Ik kan je niets beloven over korting, maar ik merk dat veel klanten het prettig vinden om telefonisch persoonlijk advies te krijgen over hun abonnement. Als je gebeld wilt worden, laat dan even weten op welk tijdstip je het beste bereikbaar bent. Dan zorg ik dat je een belletje krijgt!
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +5
Dat klopt inderdaad. Vaak zijn de aanbiedingen gewoon hetzelfde, het komt niet heel vaak voor dat hier verschil in zit.

Dit is overigens bij alle providers vergelijkbaar, dus elders loop je tegen dit zelfde "probleem" aan.

Aan wat voor abonnement zat je te denken? Is het nieuwe Go abonnement van 35 euro per maand iets voor je?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Vnui1,

Wat leuk dat je aan het kijken bent naar het verlengen van jouw abonnement! Ga je voor een nieuw toestel ook of een Sim Only? Ik zou het natuurlijk super leuk vinden als je nog lang klant bij ons blijft!
Op dit moment is het aanbod al zo scherp dat er inderdaad geen verschil tussen zit. Maar we willen je zeker niet het gevoel geven dat we je niet waarderen als klant! We hebben veel voordelen voor onze klanten, zoals T-Mobile Samen en T-Mobile Extra. Als je wilt kan ik je laten bellen door mijn collega om samen te kijken naar een passend abonnement. Ik kan je niets beloven over korting, maar ik merk dat veel klanten het prettig vinden om telefonisch persoonlijk advies te krijgen over hun abonnement. Als je gebeld wilt worden, laat dan even weten op welk tijdstip je het beste bereikbaar bent. Dan zorg ik dat je een belletje krijgt!
Hi Thalina, ik word graag gebeld voor een persoonlijk gesprek. Het liefst word ik dan gebeld op werkdagen tussen 0900 en 1600.

Met vriendelijke groeten,

Pascal
Reputatie 7
Badge +15
Hi Pascal

Leuk dat je open staat voor dit gesprek. Ik heb je gegevens doorgegeven aan mijn collega's van Sales. Let op, ze bellen met een onbekend nummer! 🙂

Laat je weten of jullie er uit zijn gekomen?
Hier ook al jaren klant. Bij het bellen met de klantenservice bieden ze mij 1 euro meer korting dan nieuwe klanten per maand. Dan neem je bestaande klanten niet serieus vond ik.
Reputatie 2
Vaste klanten geen korting behalve klanten die met kerst verlengen en ex vodafone klanten krijgen gratis telefoons beter gewoon niet meer hier verlengen gewoon naar een ander goedkoper ook.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Yousfi08 & Jackass79,

Jammer dat jullie het verlengen niet positief ervaren! :S

We bieden wellicht niet de maandelijkse korting die je zou willen ontvangen, maar we bieden daarnaast wel meer extra voordelen waar je zeer goed je voordeel mee kunt doen. Met T-Mobile Samen kun je sowieso al maandelijks €2,50 extra korting krijgen en met Vriendenkorting krijg je voor elke vriend die je klant maakt maar liefst €25,- en dat kan aardig oplopen!

Mochten jullie nog gebeld willen worden voor een adviesgesprek, laat het dan gerust weten!

Reageer