Beantwoord

Verlengen even duur als nieuw abonnement?

• 11 oktober 2015
  • 51 reacties
  • 1930 Bekeken

Beste T-Mobile,

Ik wil graag verlengen, maar als ik online kijk zijn de prijzen hetzelfde voor verlengen als een nieuwe abonnement. Enige verschil zit hem in de aansluitkosten.
icon

Beste antwoord door David 14 oktober 2015, 14:11

Hey allemaal,

Jammer om te zien dat jullie ontevreden zijn met het aanbod.. We zouden graag iedereen natuurlijk precies dát aanbod doen wat ze zouden willen, maar helaas is dit niet haalbaar.

Zoals mijn collega's en ik al vaker aangeven willen we graag kijken wat we voor jullie kunnen betekenen en een terugbelafspraak inplannen. Onze collega's van de verkoopafdeling kunnen dan kijken wat ze kunnen bieden en kunnen ook met je meedenken en -praten om te kijken of er tot een mooie deal gekomen kan worden.

Als we dit voor jullie in kunnen plannen, dan horen we het graag en als jullie nog andere vragen hebben, kunnen jullie die natuurlijk ook stellen! 🙂
Bekijk origineel

51 reacties

Zelfde verhaal voor mij. En niet voor het eerst... Eind november loopt mijn huidige contract af en ik wil verlengen/overstappen voor het eind van deze maand. Maar ik krijg nog steeds (net als 2 jaar geleden) niet het idee dat T-Mobile erg veel moeite doet om klanten te behouden door scherpe acties aan bestaande klanten te bieden...
Waar ik 2 jaar geleden alsnog via studentmobiel een goede deal kon krijgen, zie ik op dit moment nog minder opties die mij aanspreken en de verleiding om over te stappen wordt groter en groter. Het liefst zou ik gewoon bij T-Mobile willen blijven, omdat ik verder nooit echt problemen ervaar, maar het lijkt niet echt te lonen...
Reputatie 3
Misschien is elke 2 jaar een nieuwe provider wel het goedkoopst. Nieuwe klanten binnenhalen is moeilijker dan bestaande klanten behouden.
Het is echt schandalig. Ben net gebeld door n medewerker van tmobile omdat ze wel wat voor mij wilde betekenen ivm het verlengen. Nu blijkt dat ik als trouw tmobile lid wel 2 euro per maand korting krijg vergeleken met de prijs zoals die op de site staat. Zou 37 euro per maand gaan betalen ipv 39. Ik wil niet meer dan 35 per maand gaan betalen maar dat konden ze dus niet doen!!! Ben je al jaren bij tmobile krijg je dit. Ik ga dus op zoek naar een andere provider. Tmobile bedankt voor jullie loyaliteit naar de vaste klant NOT!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi iedereem,

Wat jammer om te horen dat de online aanbiedingen jullie niet bevallen. :(

Ik snap heel goed dat jullie gebruik willen maken van de beste aanbod. We proberen daarom onze klanten altijd een goed aanbod te doen. Daarom bieden we ze ook aan om ze te laten bellen door een collega om samen naar een leuke aanbieding te kijken.

Mochten jullie daar interesse in hebben, laat het ons weten!
Ben gebeld maar zoals je kunt lezen in mijn bericht ben ik met 2 euro korting echt niet tevreden. 2 EURO, KOM OP ZEG!!
Reputatie 4
Badge +4
Hoi mjve72, tegen dat dilemma lopen er meer aan.
Voor mij bleef (na een eerdere verlenging geannuleerd te hebben) als enige redelijke aanbieding de Galaxy S5 Neo over.
Ook met €2 korting na bellen.
Betaal (via T-Mobile) 1x € 54,95 aan, en € 28,- p.m. voor onb.bellen + 500 MB.
De rest van de "aanbiedingen" kon ik me ook niet in vinden.

Succes met je keuze, laat je weten wat je gaat doen?
Zoveelste topic over dit ben al 13 jaar bij t mobile maar vaste klanten korting ja die 2 euro.
Nu heb ik 2 maanden kpn thuis internet tv bellen. Neem je een mobiel erbij 5 euro korting op je abo per maand. En data van je abo word verdubbeld en onbeperkt bellen sms.
Heb er ook edn topic over geopend twee maanden kpn en al meer korting dan in 13 jaar t mobile.
En voor t mobile ik ga 2 euro meer betalen dan bij jullie maar wel meer data de telefefoon gratis bij t mobile 59 euro bij betalen. Weet ook niet wat t mobile verwacht maar dat het klanten kost is zeker
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Jammer om te zien dat jullie ontevreden zijn met het aanbod.. We zouden graag iedereen natuurlijk precies dát aanbod doen wat ze zouden willen, maar helaas is dit niet haalbaar.

Zoals mijn collega's en ik al vaker aangeven willen we graag kijken wat we voor jullie kunnen betekenen en een terugbelafspraak inplannen. Onze collega's van de verkoopafdeling kunnen dan kijken wat ze kunnen bieden en kunnen ook met je meedenken en -praten om te kijken of er tot een mooie deal gekomen kan worden.

Als we dit voor jullie in kunnen plannen, dan horen we het graag en als jullie nog andere vragen hebben, kunnen jullie die natuurlijk ook stellen! 🙂
Jullie mogen van mij een terugbelafspraak inplannen. Ik ben wel benieuwd wat de verkoopafdeling in huis heeft.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jochem,

We hebben een afspraak voor je gemaakt. Je wordt zo snel mogelijk anoniem door ons gebeld! 🙂
En jochem hoe is het gesprek afgelopen
Reputatie 7
Badge +20
@Janrotterdam

Ik weet niet of Jochem zelf nog reageert, maar het gesprek is goed afgelopen! 😃 Hij heeft zijn contract bij ons verlengd, dus dat is mooi nieuws!

Kunnen we jou ook nog ergens bij helpen?
Ook ik kan vanaf vandaag verlengen of vanaf februari overgaan naar andere provider. Zat gisteren al te kijken wat er allemaal was. Vanmorgen meteen op de site gekeken naar leuke aanbiedingen en die zijn voor verlengen hetzelfde als dat je nieuw abonnement zou nemen. Ben al jaren vaste klant maar er zijn gewoon geen leuke aanbiedingen. Hebben sinds kort kpn voor tv en internet, krijg daar korting als ik mijn mobiel abbo daar afsluit. Wat heeft tmobile mij te bieden om mij als klant te houden want begint wel verleidelijk te worden om na tig jaar toch over te stappen naar kpn
Reputatie 7
Badge +20
Hi Roozjuh,

Welkom op het T-Mobile Forum!

We willen je natuurlijk niet kwijt en dus stel ik voor om jou te laten bellen door onze collega's van de verkoopafdeling. Ik ben ervan overtuigd dat er wel een leuke aanbieding is voor jou!

Laat ons weten of je dat graag zou willen en welk tijdstip jou het beste uitkomt! 🙂
Schandalig ! Ik mocht 14 oktober verlengen heb gebeld naar de klantenservice kreeg ik te horen dat ik geen korting krijg bij het verlengen van me abonnement . Voor een iphone 6s moet ik 100 eu bijbetalen en 52 pm terwijl het voor nieuwe klanten het zelfde is . Vodafone veel voordeliger
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tolgahan,

Wat jammer dat je dat vindt! Je bent als bestaande klant nooit duurder uit dan nieuwe klanten en we proberen al onze klanten een leuk aanbod te doen. Als je kiest voor een toestel van de hoogste prijsklasse zoals de iPhone 6s dan kunnen de kosten voor het toestel inderdaad hoger liggen. Het fijne bij ons is dat je zelf kan bepalen hoe en hoeveel je voor je toestel betaalt. Als je ervoor kiest om met een groter bedrag je toestel af te betalen dan liggen je maandkosten natuurlijk veel lager.

Hoe zou je het vinden om nu gebeld te worden door onze collega's? Misschien kunnen ze met je meedenken. Ik kan je niet beloven dat je ineens veel korting gaat ontvangen, maar wellicht komen jullie er samen wel uit.

Laat het ons weten! 🙂
Ik ben net al gebeld alleen weer het verhaal dat ze voor een iphone 6s geen korting kunnen geven dus betaal ik gewoon wat een nieuwe klant ook betaald heel jammer dit !
Reputatie 7
Badge +20
Hi tolgahan,

Wat jammer dat jullie er samen niet uit zijn gekomen. De iPhone 6s is een toestel van de hoogste prijsklasse en daardoor kunnen wij geen extra korting toekennen voor het toestel. Ik snap dat je op een ander antwoord zat te wachten, maar ik kan hier helaas niets aan veranderen.

Mocht ik iets anders voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag! 🙂
Reputatie 4
Badge +4
Hoi tolgahan, heb je al gekeken bij Belsimpel.nl of Studentmobiel.nl (of andere aanbieders)?
Mogelijk kun je via andere aanbieders wel voor een mooi bedrag verlengen.
Let wel op dat in geval van garantie-dingetjes je terug moet naar de aanbieder i.p.v. terug gaan naar de T-Mobile winkel.

Een voorbeeld van een vergelijkingssite: gsmacties.nl.

Laat je het weten?
Grt
Ook ik mag mijn abonnement weer verlengen en was geinteresseerd in xperia z5 compact. Was toch wel verbaasd dat nieuwe en bestaande klanten hetzelfde betalen. Ben al jaren min of meer tevreden met tmobile maar dit maakt het toch wel interessant om verder te kijken. Ben wel benieuwd of jullie nog een beter aanbod hebben.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pgeise,

Ook jou willen we niet kwijt als klant en dus wil ik graag voorstellen om jou te laten bellen door onze collega's van de verkoopafdeling. Zij kunnen samen met jou kijken naar een leuk aanbod.

Laat je ons weten of je gebeld wilt worden?
Ik zou het zeer op prijs stellen als ik gebeld word. Ik ben de hele week na 15:00 bereikbaar. Ben benieuwd wat tmobile mij te bieden heeft.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Pgeise,

Dan is dat bij dezen geregeld! Ik heb de terugbelafspraak voor je ingepland, dus er zal spoedig (maar na 15:00) contact met je worden opgenomen. Hopelijk komen jullie er dan alsnog uit! :)

Mochten wij in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag!
Ik mag mijn abonnement al vanaf mei verlengen. heb toen gebeld of ze voor mij een goeie aanbieding hadden. dat hadden ze niet, heb daarna tot heden gewacht of ze mij zouden bellen en/of interesse zouden tonen voor een nieuw abonnement. maar helemaal niets. dus mochten jullie mij iets te bieden hebben. mijn telefoon staat aan. en anders moet ik toch na zoveel jaar overstappen.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Stefan-fcg,

Welkom op ons Forum! :)

Ik zal een terugbelafspraak voor je inplannen! Als je een idee hebt wat je qua abonnement en toestel zou willen, dan hoor ik dat graag nog van je! Er wordt gebeld met een onbekend nummer, dus dan weet je dat in ieder geval.

Reageer