Beantwoord

Verlengen even duur als nieuwe klantcontracten

Toon eerste reactie

37 reacties

Ik ga wel naar mobiel.nl 🙂 daar heb ik hem wel gratis....scheelt even 50 euro
Reputatie 3
@Kaassausje, okee, dankje voor de uitleg.

@Hajar, ja, mobiel.nl heeft een betere aanbieding. Als ik 100 bijbetaald kan ik mijn maandbetaling op 35,50 houden. Scheelt 65 euro bijbetaling. Enige nadeel, als er iets net het toestel is kan ik niet naar de T-mobile winkel ermee.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Dennis & Cinner,

Ik snap dat jullie natuurlijk flink aan het vergelijken zijn 😉.

Wanneer je bestelt via Mobiel.nl kun je natuurlijk ook daar verlengen met T-Mobile. Wel krijg je het toestel inderdaad via hen. Op die manier kun je toch nog gebruik maken van ons Stel Samen & Stel Bij abonnement met alle voordelen die daar bij zitten zoals bellen uit je bundel in Europa etc.

Laten jullie het weten als wij nog iets kunnen betekenen? We helpen graag hier!
Reputatie 3
Het klinkt allemaal heel vriendelijk maar dat kriebelt wel. Tenslotte is het feitelijk wel handig voor T-mobile om ons naar resellers te sturen. Het abonnement bij T-mobile verlengt maar als er iets met het toestel is, dan hoeft T-mobile daar niets mee te doen want dat is voor de reseller. Zo heeft T-mobile vooral de baten en niet de lasten, hoe hulpvaardig de medewerkers op dit forum ook willen zijn.

Enfin, dat gaat toch niet veranderen. Tenzij T-mobile hetzelfde aanbod kan verstrekken als mobiel.nl kan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cinner,

Het is natuurlijk aan jou de keus waar jij wilt verlengen. Zoals Kaassausje al eerder heeft aangegeven kopen resellers zelf hun toestellen in waardoor ze wellicht een scherpere aanbieding kunnen bieden. Je bent van harte welkom om een toestel met abonnement te nemen bij ons daarom heb ik ook meerdere keren voorgesteld om een belafspraak in te plannen met onze verkoopafdeling. Dat is dit op dit moment het enige wat ik kan doen.

Mocht je interesse hebben, let me know! 🙂
Reputatie 2
Hey Kortak,

Jammer dat je dit als dwingen ziet, want wat als de kortingen die je bij een verlenging afsluit beter zijn dan je huidige? Is het dan nog dwingen? 😉

Zoals gezegd kunnen we niet zeggen welke kortingen er bij een verlenging worden gehanteerd en wat het meest voordelige is. We denken in ieder geval altijd graag met een verlengingsaanbod en als hier vragen over zijn, horen we dat graag!

Het aantrekkelijker maken om te verlengen verandert niets aan het dwangmatige karakter van het verhogen van de prijs wanneer je niets doet. In managers-taal: de overeenkomst laat doorlopen in voor de communicatie met het moederbedrijf in Duitsland zeer ongunstige maandelijks door de klant opzegbare verbintenissen.
Ik heb vorige week zaterdag gewacht op een telefoontje van jullie helemaal niets.
Dat vond ik erg vervelend was blijven mijn vrije middag .
U mag mij maandag bellen tussen 13.00 -14.00 uur

En tot een deal kunnen komen?
Reputatie 3
@Hajar, zie het nut niet van gebeld worden met een aanbod wat ik op internet ook wel kan terug vinden. Eerdere ervaringen zijn dat het aanbod exact hetzelfde is. Ik zit verder te wachten op de HTC 10, het wordt dat of de LG G5. Maar bedankt voor je reactie.

Frappant, in de winkel werd onlangs een absurd verhaal opgehangen over mobiel.nl om me in de winkel aan een toestel te krijgen. Op samenzweerderige toon kreeg ik te horen dat de telefoons in Oostbloklanden worden gemaakt en veel slechter van kwaliteit zouden zijn dan die uit de T-mobile winkel. En studentmobiel.nl zou failliet gegaan zijn met een doorstart onder mobiel.nl. Kortom, ik zou opgelicht worden en kon beter het toestel uit de winkel meenemen.

Best kwalijk dat het personeel in de winkel zulke enorme onzin verkoopt.
Ook ik heb een aanbieding gehad om te verlengen voor een prijs die precies hetzelfde is als voor nieuwe klanten. Wel wordt er steeds bij vermeld dat mijn "aanbieding" maar beperkt geldig is. Wat is dit voor onzin. Als ik toch hetzelfde moet betalen als nieuwe klanten dan heeft het toch geen haast? Dan hoeft Tmobile toch niet net te doen of dit een buitenkansje is waar ik snel bij moet zijn!
Reputatie 7
Badge +20
Hi jfritz,

Welkom op ons Forum!

Onze aanbiedingen kunnen telkens veranderen vandaar dat er wordt gezegd dat de aanbieding van nu straks niet meer geldt. Heb je anders interesse om gebeld te worden door een collega van de verkoopafdeling? Dan kunnen jullie samen kijken naar een leuk aanbod.

Ik hoor graag of en wanneer je gebeld wilt worden.
Ik blijf het vreemd vinden: tijdelijke aanbiedingen die allemaal precies het zelfde zijn als de normale tarieven die gelden voor alle (nieuwe) klanten. Toch bedankt voor het antwoord. Ik hoef overigens niet gebeld te worden!
Reputatie 7
Badge +20
Hi jfrits,

Je betaalt als onze klant nooit meer dan een nieuwe klant. Soms kunnen de aanbieding hetzelfde en soms heel verschillend. Daarnaast kun je bij ons van nog meer voordeel profiteren door bijvoorbeeld T-Mobile Samen waarbij je een groep kan samenstellen waarmee je gratis kan bellen. Plus je kan met je groep iedere maand ee cadeau uitkiezen zoals 500MB, €2,50 factuur korting of T-Mobile Extra punten.

Mocht je in de toekomst toch gebeld willen worden dan hoor ik het graag.

Reageer