Vraag

Verlengen goedkoper bij GSMweb?? Waarom?

Ik wil het abonnement van mijzelf en mijn vrouw verlengen. Nu blijkt dat verlengen met een iPhone 6 en een iPhone 6 plus bij GSMweb maar liefst €100,- goedkoper is. waarom is dit? T-Mobile waar ik al zeker een jaar of 15 klant ben heeft al mijn gegevens al. Kan ik via T-Mobile ook de prijs van GSMweb krijgen of moet ik daar als klant heen? Ze zijn goedkoper en krijgen vast en zeker ook provisie voor het afsluiten. Heel vreemd toch?

13 reacties

Een prijsverschil is niet vreemd, maar dit is erg veel. Zulke aanbieders kopen in het groot toestellen in en krijgen dan korting. Misschien dat een T-Mobile moderator je een aanbod kan doen. Als klant kan ik daar niet over oordelen.
Reputatie 2
GSMWEB met een iphone 6 verschilt niets als dat je je abo verlengt bij T-Mobile zelf.
Iphone 6 16GB - 500MB-120bm Abo=€22 pm en toestel €99 je bent bij GSMweb ook nog verzendkosten kwijt (weet overigens niet hoe het bij T-Mobile zit)
Verlengen iPhone 6 16GB - 500MB 120 belminuten GSMweb €47,- en €55,- inclusief verzenden. Bij T-Mobile €99,-

Verlengen iPhone 6 plus 16GB - 500MB 120 belminuten GSMweb €147,- en €155,- inclusief verzenden. Bij T-Mobile €199,-

Een verschil van €100,- op deze order.

Snap dat de GSM aanbieder wellicht goedkoper toestellen kan kopen maar als T-Mobile ook nog eens provisie moet betalen per contract dan vind ik het verschil belachelijk groot.

Ik zou liever verlengen bij T-Mobile. Dit doe ik al jaren maar nu is het verschil wel erg groot. Ben echt toe aan nieuwe toestellen. Zou bijna overstappen naar Tele2 waar ze gratis zijn voor een goedkoper maandbedrag met meer minuten. Het is dat daar weinig goeds over te lezen valt op het net als het gaat om de kwaliteit van deze aanbieder anders had ik het wel geweten. 😃
Reputatie 1
Verlengen iPhone 6 16GB - 500MB 120 belminuten Belsimpel €42,50p.m. en €4.95 inclusief verzenden. Bij T-Mobile €99,-

Verlengen iPhone 6 plus 16GB - 500MB 120 belminuten Belsimpel €42,50p.m. en €105,95 inclusief verzenden. Bij T-Mobile €199,-
Reputatie 4
Badge +11
gewoon doen, je krijgt het zelfde contract !:)
Reputatie 2
jan kelder schreef:

gewoon doen, je krijgt het zelfde contract !:)

als ik nu zou verlengen krijg ik niet hetzelfde contract .Mijn contract bestaat namelijk niet meer bij T-Mobile.Ook Ik ben ook toe aan een nieuw toestel (paar dagen geleden stuk gevallen) en vindt de iphone 6 ook wel een leuk dingetje maar weet nog steeds niet waar ik dit zal gaan doen .Tele 2 schijnt idd een leuk aanbieding te hebben met een gratis toestel.
Na een tweet aan webcare en een telefonisch contact ben ik zeer tevreden en eigenaar van een 6 en een 6+. Mijn vrouw en ik kunnen weer even vooruit de komende jaren.
Reputatie 2
En wat was dan de verklaring van het verschil van 100 euro? Dat kan je ons dan ook wel even vertellen denk ik Gandalfnl2000.
Reputatie 7
Badge +14
Ik zie dat ook vaak. Kreeg een aanbieding bij de MM die veel goedkoper was dan bij T-mobile. Gewoon doen pak je voordeel!
Reputatie 7
Badge +20
Heey allemaal,

Mooi om te zien dat een aantal van jullie ondertussen verlengd heeft! 😃

De prijzen van dealers als GSMweb kunnen wij niet beïnvloeden, zij zijn een onafhankelijke partij met eigen acties, voorraden en garantiebepalingen. In sommige gevallen kan dit dus inderdaad betekenen dat het afsluiten via een derde partij voordeliger uitkomt.

Elk geval is echter uniek, dus kunnen we hier geen globale conclusie over trekken! Wat ik wel kan aanbieden is de mogelijkheid om teruggebeld te worden met een persoonlijke en messcherpe aanbieding! 😉

Mocht iemand dit graag willen, dan kun je mij een privébericht sturen met je wensen en voorkeuren (zoals gewenste terugbeltijd, bundels en toestel). Hopelijk heb ik jullie zo kunnen helpen, maar als er nog vragen zijn dan kunnen jullie die altijd stellen!
In een notendop komt het er op neer dat 3rd party aanbieders vaak toestellen kopen op veilingen en T-Mobile de toestellen bij de producent koopt. Dit verklaart het prijsverschil volgens de medewerker en ik vind dat een aannemelijk verhaal. Verder inderdaad gewoon even bellen of er een passend aanbod mogelijk is.
Maar waarom kan de korting pas nadat je gebeld bent?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Boerentijger,

Welke korting bedoel je precies? Doel je op de prijzen van Belsimpel die lager zijn of dat er iets aangeboden zou worden bij het telefonische aanbod?

Wij bieden namelijk geen extra korting als je gebeld wordt, sorry als daar een misverstand over is ontstaan. We merk(t)en alleen dat het vaak fijn is om even iemand te spreken om direct jouw vragen en wensen te kunnen bespreken. De prijzen zullen dan niet variëren, maar een medewerker van Sales kan wel met je meedenken voor het best passende abonnement en ziet misschien dat je bepaalde voordelen nog niet hebt ingeschakeld, zoals T-Mobile Samen. 🙂

Zou jij misschien gebeld willen worden voor een adviesgesprek? Als je dat wilt, laat dan even weten wanneer je gebeld zou willen worden!

Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, laat het dan weten!

Reageer