Beantwoord

Verlengen gsmweb

• 23 mei 2019
  • 1 reactie
  • 603 Bekeken

• is net lid geworden
  • 0 reacties
Hallo, ik heb afgelopen week mijn contract verlengd via GSMWEB incl IPhone XS64, nu zijn de maandelijkse kosten bijgesteld naar beneden, GSMWEB gaf aan met jullie contact op te nemen om mijn contract aan te passen naar het nieuwe tarief? Onbeperkt bellen en 7000MB voor €51,-, mijn contract is €55,- voor 120 bellen en 7000mb internet...

Herman Wolthuis
icon

Beste antwoord door Jaimy 24 mei 2019, 09:34

Hoi Herman,

Ik heb meteen even met je meegekeken!

Ik zie dat jouw nieuwe abonnement in september ingaat, en dat dit een 5GB + Unlimited bellen abonnement is, voor € 17,50 per maand. Uiteraard komen daar de toestelkosten van € 38,00 per maand bij, wat uitkomt op € 53,00 maandelijkse kosten. Met meerdere abonnementen op één adres, komt daar uiteraard nog het Klantvoordeel bovenop, dus de extra korting en de extra GB's.

Alles staat dus helemaal goed, geen zorgen! 😃

Laat je het weten als je nog meer vragen hebt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Herman,

Ik heb meteen even met je meegekeken!

Ik zie dat jouw nieuwe abonnement in september ingaat, en dat dit een 5GB + Unlimited bellen abonnement is, voor € 17,50 per maand. Uiteraard komen daar de toestelkosten van € 38,00 per maand bij, wat uitkomt op € 53,00 maandelijkse kosten. Met meerdere abonnementen op één adres, komt daar uiteraard nog het Klantvoordeel bovenop, dus de extra korting en de extra GB's.

Alles staat dus helemaal goed, geen zorgen! 😃

Laat je het weten als je nog meer vragen hebt?

Reageer