Vraag

Verlengen heeft geen zin voor bestaande klanten!

• 3 januari 2016
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

hallo,
ik zit al geruime tijd, zo'n 10jaar bij t-mob en ben altijd redelijk tevreden geweest, maar ik ben nu erg ontevreden en geschrokken wat ik zag!
Na wat problemen met bereik m.b.t. 4g, heb ik besloten om naar een andere provider te gaan. Maar voor de nieuwsgierigheid heb ik toch even bij jullie gekeken wat jullie mij boden voor een nieuw abonnement.
Shokking!

Je krijgt als bestaande klant GEEN voordelen meer ten opzichte van nieuwe klanten.
- Met de s6 edge 1gb, onbeperkt bellen 2jaar betaal je net zo veel als als nieuwe en als bestaande klant. Nieuwe klant natuurlijk alleen administratiekosten van 30euro.

:(:?*WAAR is de tijd gebleven dat je bij tmob lid was en je je KLANT=KONING voelde?
-Dat je leuke verjaardagscadeaus kreeg,
- dat je mooie aanbiedingen kreeg bij verlengen,
- dat je nog (bij 3jaar meedoen spaarprogramma 3(!) punten per euro kreeg, ipv nu maar 1 (!).
- Waarbij in 2010 een Walibi-kaartje 1800Punten kosten en nu over de 3000punten (!) (en dan ook nog 3x langer sparen om deze punten te krijgen!)

Mij kun je niet meer overtuigen in jullie. :@:@

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi SillieLove,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat je ons wilt verlaten en dat je zo ontevreden bent over de huidige aanbieden. Onze aanbiedingen verschillen telkens en het kan goed zijn dat het de enige dag voordeliger is dan de ander. Als je voor een toestel zoals de Samsung S6 Edge wilt gaan dan kan het zo zijn dat de kosten wat hoger liggen, omdat het een toestel van de hoogste prijsklasse is.

Wij doen ons best om onze klanten een scherp aanbod te doen en om ze een koning of koningin te laten voelen. Daarom waarderen wij ook feedback zoals deze. Heb je misschien tips qua verjaardagscadeaus etc? Wellicht kunnen wij daar wel wat mee.

Ik wil je graag om een laatste kans vragen en voorstellen om jou alsnog te laten bellen door onze collega's van de verkoopafdeling. Jullie kunnen dan samen kijken naar een leuk aanbod en misschien weten wij jou alsnog te overtuigen.

Laat je mij weten of je daar interesse in hebt?

Reageer