Verlengen loont niet

• 5 januari 2016
  • 21 reacties
  • 581 Bekeken

Heb tevergeefs contact gehad met tmobile over een leuk aanbod om te verlengen. Moest iets van 159 bijbetalen met abonnement van 52 euro. Nu zag ik staan dat je 104 moest bijbetalen. Ik dacht nou leuk. Dat isctoch wat. Helaas want nu zijn de abonnementskosten 53,50. Zo kan ik ook een "aanbieding" maken. Jammer! Einde tmobile voor mij

21 reacties

Reputatie 2
Helemaal mee eens, ook net gebeld voor verlenging en wat blijkt prijs voor een klant die al 25 jaar bij T-Mobile zit (toen nog Ben), blijkt, op de aansluitkosten van 22 euro na, volledig identiek te zijn voor nieuwe klanten. Nog gebeld met T-Mobile, maar die kunnen niet meer dan 1 of 2 euro van de prijs doen, omdat het hoofdkantoor beslist heeft dat deze prijzen gelijk zijn. Nou, voor mij dus ook geen T-Mobile meer als je de klanten door wie je groot geworden bent niet op zijn merites weet te waarderen!
Nou inderdaad. Als je niks voor je klanten over hebt.als ik naar Vodafone ga ben ik zelfs met aansluitkosten goedkoper uit bij vodafone
Reputatie 2
En nog gebeld naar T-Mobile maar die geven ook niets om je als je al 25 jaar klant bent, zelfs de ANWB heeft het gesnapt, die geven wel korting als je lang lid/klant bent, wat niet meer als normaal is!
Zowel in de winkel als via het salescentre konden ze niks doen. Ja 2 euro korting op de abonnementskosten dat is alles. Dan maar naar een andere provider. Moet nog even wachten want dat mag pas 60 dagen voor einddatum contract
Reputatie 7
Badge +20
Hi iedereen,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat jullie niet blij zijn met onze aanbiedingen. Onze aanbiedingen verschillen telkens en we proberen ze zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor zowel bestaande als nieuwe klanten. Mag ik vragen in welk toestellen jullie interesse hebben? We willen jullie natuurlijk niet kwijt en dus wil ik voorstellen om jullie nogmaals te bellen met een aanbieding. Ik kan jullie niet beloven dat je ineens meer korting gaat ontvangen, maar misschien komen jullie samen wel een leuke aanbieding tegen.

Ik hoor graag of jullie daar interesse in hebben!
Ik heb interesse in de iPhone s6 met 64 gb. Maar ik betwijfel het of we er nog uitkomen daar ik al gebeld ben en in de winkel ben geweest
Reputatie 7
Badge +20
Hi Annie,

Wat jammer dat jij en mijn collega's er niet uit zijn gekomen. Ik kan je niet nog meer korting garanderen dan al is gedaan. Je hebt interesse in een toestel van de hoogste prijsklasse en dus kunnen de kosten inderdaad hoger liggen.

Wat wel fijn is aan onze Stel Samen & Stel Bij prijsplan is dat je zelf kan bepalen hoeveel je voor je maandkosten betaalt. Als je het toestel voor een groter bedrag afkoopt dan liggen je maandkosten lager. Bekijk deze pagina voor meer informatie over Stel Samen & Stel Bij. Ik hoop dat de voordelen van dit prijsplan ervoor zorgen dat je alsnog bij ons blijft!

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Reputatie 2
Ik heb interesse in de Windows (Nokia) Lumia 950.
Reputatie 7
Badge +20
Hi AEMJacobs,

Dankjewel voor je reactie! Ik zie dat je contact hebt gehad met een collega van de verkoopafdeling over hetzelfde toestel. Je hebt toen aangegeven dat je niet akkoord gaat met de aanbieding. Denk je daar nog steeds zo over of heb je alsnog interesse in de aanbieding? Zo ja, dan kan ik wel een belafspraak inplannen.

Ik hoor graag van je.
Hi iedereen,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat jullie niet blij zijn met onze aanbiedingen. Onze aanbiedingen verschillen telkens en we proberen ze zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor zowel bestaande als nieuwe klanten. Mag ik vragen in welk toestellen jullie interesse hebben? We willen jullie natuurlijk niet kwijt en dus wil ik voorstellen om jullie nogmaals te bellen met een aanbieding. Ik kan jullie niet beloven dat je ineens meer korting gaat ontvangen, maar misschien komen jullie samen wel een leuke aanbieding tegen.

Ik hoor graag of jullie daar interesse in hebben!

Toch vreemd dat je hier leest dat er wel degelijk aanbiedingen gedaan kunnen worden welke voordeliger zijn dan in de webshop en dat mij gister aan de telefoon is verzekerd dat dit niet mogelijk is en ook nooit gedaan wordt.
Als je dat wat op het forum ga struinen (niet per se deze post), zie je dat er wel degelijk persoonlijke aanbiedingen gedaan worden.
Waarom wordt mij dan telefonisch verzekerd dat dit nooit voorkomt?
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Allereerst van harte welkom op het forum! Begrijpelijk dat je hierover contact opneemt.

Het kan inderdaad voorkomen dat onze collega's telefonisch een beter aanbod kunnen doen dan het aanbod op T-Mobile.nl. Dit is echter niet altijd het geval, dit is namelijk afhankelijk van welke korting er al aangeboden wordt en welk prijsplan + toestel je afneemt. Dit betekent dat wanneer onze collega's telefonisch hebben aangegeven dat ze je geen beter aanbod konden doen, dit ook daadwerkelijk het geval was. Was je voorkeur uit gegaan naar een ander prijsplan en/ of toestel dan was dit misschien wel mogelijk geweest.

We waarderen elke klant en we laten graag onze waardering zien door ze het best mogelijke aanbod te doen. Ik hoop dat dit de situatie wat duidelijker maakt.

Heb je nog andere vragen of onduidelijkheden? Of wil je gebeld worden voor een persoonlijk aanbod dan horen we het graag. We staan je graag te woord!
Reputatie 2
We waarderen elke klant?? Laat me niet lachen, ik kan al vanaf augustus verlengen, maar uit zichzelf zal T-mobile geen contact opnemen, pas als je zelf gaat bellen worden ze wakker. Tot die tijd denken ze iedere maand, zo da's weer lekker verdiend, zo'n 'slapende' klant!
Ook schijnt 25 jaar klant geen bal uitmaakt en de 'aanbiedingen' identiek zijn voor nieuwe alsook bestaande klanten. En als je dat duidelijk probeert te maken aan een medewerker krijg je nog een botte tante aan de lijn ook, die je gevoel van onbehagen alleen maar versterkt! Bovendien is ze niet in staat om enig afwijkend aanbod te doen aan bestaande klanten en verschuilt zich achter het 'beleid' van T-mobile, zo van ja sorry meneer daar kan ik ook niets aan doen, dat heeft het hoofdkantoor zo bepaald (blijkbaar is 1,5 miljard euro nog niet genoeg omzet!). Ik denk serieus na over een andere provider die bestaande trouwe klanten wel op waarde weet te schatten!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi AEMJacobs,

Wat jammer dat je er zo over denkt. Je abonnement is in augustus afgelopen, maar wij geven altijd 4 maanden van te voren aan dat je kan verlengen. Dat zie je ook dan ook direct staan als je inlogt op jouw My T-Mobile account. Wij doen je 4 maanden van te voren een aanbieding en geven de klant zelf de keus om te verlengen.

Wij willen je natuurlijk niet zien gaan dus mocht je wel een aantrekkelijke aanbieding tegen komen bij ons laat het ons dan weten.
Reputatie 2
Altijd leuk om het probleem terug te kaatsen!
Nou, ik zie bij Tele2 een Windows 950XL voor 35 euro per maand met 1 GB en 100 minuten (1 malig 37 euro aansluitkosten), bij jullie komt dit neer op 43 Euro per maand en bijbetaling van 50 Euro voor het toestel. Kortom, bij jullie ben ik dus 205 Euro duurder uit terwijl Tele2 ook gewoon jullie netwerk gebruikt!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi AEMJacobs,

Het klopt inderdaad dat Tele2 voor 2G en 3G gebruikmaakt van ons netwerk. Ze hebben voor 4G een eigen netwerk. We kunnen je natuurlijk niet tegenhouden om over te stappen, maar we zouden het natuurlijk wel erg jammer vinden als je ons gaat verlaten! Je kunt ook altijd een kijkje nemen bij externe dealers in combinatie met een T-Mobile abonnement.

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag!
Reputatie 2
Ik dacht laat ik nog even wachten misschien belt er nog wel iemand van T-mobile, maar blijkbaar vinden ze het toch niet de moeite.
Ook had 2 weken terug een mevrouw ingesproken op m'n voicemail dat ze 11 januari zou terugbellen, maar waarschijnlijk was dat 2017!
Tsja zo wordt er dus bij T-mobile omgegaan met klanten die al 25 jaar klant zijn! 😠
Reputatie 7
Badge +20
Hey AEMJacobs,

25 jaar alweer? De tijd gaat rap! :S

Ik zie inderdaad in ons systeem dat je op 5 januari gebeld bent, maar dat het aanbod niet aan je wensen kon voldoen. Als je zou willen, kunnen we alsnog een terugbelafspraak voor je inplannen, maar ik denk dat het in principe geen zin heeft als het vorige aanbod niet volstond. Mocht je echter toch nog in gesprek willen komen met onze verkoopadviseur, dan horen we het natuurlijk graag van je!

Overigens zie ik dat je in meerdere topics dezelfde klacht kenbaar hebt gemaakt. Ik begrijp dat je dit doet om je frustratie kenbaar te maken, maar zou je het toch bij dit topic kunnen houden. Het plaatsen van meerdere berichten is niet toegestaan volgens onze huisregels en zorgt voor verwarring bij mensen die je willen helpen.

Als we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het graag!
Reputatie 2
Helpen? Op welke manier dan??
Reputatie 2
Overigens ben ik ook op 8 en 9 januari gebeld!
Bovendien gaan jullie er blijkbaar vanuit dat jullie prijzen niet veranderen en dat het aanbod van 5 januari nog altijd hetzelfde is, toch een beetje tegenstrijdig als je wel als argument krijgt te horen dat de prijzen continu worden aangepast! Ik zou zeggen probeer het nog eens!
Ik ben ook eens gebeld voor een afspraak omdat ik interesse had in een nieuwe iPhone. Kreeg daarbij als argument dat de iPhone prijzen vastliggen en dat men niks kan betekenen. Dan ben je al jarenlang klant. Nu mogen mijn vrouw en ik beide verlengen en krijg je als gezin bij KPN al 5 euro aanvullende korting p.p. Jaren geleden betaalde je nog hele andere bedragen voor je iPhone abb.
Reputatie 7
Badge +20
@ AEMjacobs:

Je kan anders ook online onze aanbiedingen in de gaten houden en als je iets interessant tegenkomt dan kun je het ons laten weten.

@ Richard:

De iPhone is een toestel van de hoogste prijsklasse en dus kunnen inderdaad de kosten wat hoger liggen. Ik zie dat je onze collega's voor het laatst in oktober hebt gesproken. Het zou dus kunnen dat je nu een ander aanbod krijgt dane eerst. Ik kan je natuurlijk niks beloven, maar is het misschien idee om opnieuw een belafspraak te maken voor jou?

Ik hoor graag of je daar interesse in hebt.

Reageer