Beantwoord

verlengen lukt niet

• 29 maart 2015
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina."
dus kan niet verlengen hoe kan dat
icon

Beste antwoord door Razza 29 maart 2015, 16:09

@andreairis

Welkom op het forum!

Dat is vreemd.. Zou je kunnen aangeven wanneer je deze melding krijgt? Heb je al geprobeerd om onze website te bezoeken via een andere browser zoals Google Chrome of Mozilla Firefox? Mocht het nog steeds niet lukken dan kan je morgen vanaf 08:00 uur contact opnemen met onze afdeling vernieuwingen via het nummer: 0800-8104 (gratis).

Als je in de tussentijd nog vragen hebt dan kan je het ons laten weten. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@andreairis

Welkom op het forum!

Dat is vreemd.. Zou je kunnen aangeven wanneer je deze melding krijgt? Heb je al geprobeerd om onze website te bezoeken via een andere browser zoals Google Chrome of Mozilla Firefox? Mocht het nog steeds niet lukken dan kan je morgen vanaf 08:00 uur contact opnemen met onze afdeling vernieuwingen via het nummer: 0800-8104 (gratis).

Als je in de tussentijd nog vragen hebt dan kan je het ons laten weten. 😉
ja als ik op verlengen druk dan krijg ik dat
Reputatie 7
Badge +15
Hey Adreairis

Ik zie dat je een blokkade op je simkaart hebt gezet. Het zou goed kunnen dat je daardoor niet kan verlengen momenteel.

Heb je de simkaart nog in je bezit? Dan kunnen we deze voor je deblokkeren en kunnen we kijken of het daarna wel lukt! Je kunt, zoals Issam al aangeeft, ook de afdeling Vernieuwingen bellen via bovenstaand nummer. Dat gaat wellicht wat sneller!

Ik ben benieuwd naar je reactie! 🙂

Reageer