Verlengen lukt niet

• 19 april 2021
  • 6 reacties
  • 98 Bekeken

Hallo T-Mobile,

ik probeer sinds 5 dagen mijn contract te verlengen met toestel maar dit lukt op geen enkele manier. Meerdere malen via de app en internet (Chrome) geprobeerd en ondertussen al 4 x (telkens 15 à 20 min.) gebeld en tot nu toe geen resultaat. “Abonnement verlengen op het moment niet mogelijk, dit kan meerdere redenen hebben” is telkens de melding die ik krijg (ook via de tel.). Heb geen betalingsachterstand, kan sinds 15 april verlengen (dus niet te vroeg) en kom niet in aanmerking voor een BKR-registratie. Aan de tel. gaven ze aan om 24 uur te wachten na de laatste poging om te verlengen, dit ook netjes gedaan. 2e keer zelfs 30 uur gewacht. Ben al jaren klant en ben dit ook niet gewend van jullie, alleen word dit inmiddels wel heel vervelend. Word ook telkens gebeld door jullie 06 nummer, met 4100 op het einde, met de vraag “wilt u verlengen?”….ja dat wil ik wel, maar jullie schijnbaar niet. Daar zou een notitie van zijn gemaakt maar dat is dus schijnbaar niet gebeurd. Ik hoor graag van jullie hoe dit z.s.m. opgelost kan worden want zo langzamerhand denk ik er over na om over te stappen.

M.v.g.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Kevin170782 Ik snap dat dit niet fijn is Is het inmiddels wel gelukt?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kevin170782 

Zou je het nogmaals online kunnen proberen? En zou je anders liever iemand van onze sales afdeling willen spreken? Je kan ze gratis bereiken op 0800 8104en zij helpen je dan met verlengen. 

Ik hoop dat het nu goed gaat! 

Hallo @Hajar (en @CrisTien),

tot nu toe nog steeds niet gelukt. Net weer geprobeerd, na ruim 24 uur wachten. Het 0800-8104 heb ik dus al 4x gebeld en daar krijg ik ook telkens dezelfde melding. Schiet totaal niet op zo

Reputatie 4

dit heb ik ook gehad, dan willen ze je  op een of andere manier niet meer. ik wilde terug van vodafone naar tmobile (oud klant) 

maar blijkbaar https://www.t-mobile.nl/afwijzing-abonnement dit en http://www.t-mobile.nl/global/media/pdf/voorwaarden/afwijzingsformulier-particulier.pdf moet je dan opsturen wil je klant kunnen worden/verlengen als je die error heb gekregen, zei de webcare tegen mij, ja oud klant hier en altijd alles betaald optijd

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kevin170782 

In dat geval moet je inderdaad het afwijzingsformulier invullen, want wij kunnen vanwege de privacy wet niet inzien waardoor de verlenging wordt gewijzigd. Je ontvangt een bericht binnen 30 dagen en dan kunnen we zien of je verlenging alsnog doorgevoerd kan worden. 

Excuses voor het ongemak en ik hoop dat het alsnog lukt om te verlengen!

Bedankt @Hajar (en @juliank) voor de info. Straks dus een maand verder en waarschijnlijk nog niets opgeschoten, ik wacht het af. KPN doet niet zo moeilijk ben ik ondertussen wel achter.

Reageer