Beantwoord

Verlengen lukt niet door openstaande betaling.

  • 1 februari 2021
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

Ik kan mijn abonnement niet verlengen door een openstaande betaling. Als ik vervolgens naar het betaal gedeelte ga is er geen openstaande betaling. Volgens my t-mobile en mijn mail is alles ook al verwerkt. Alleen de site geeft bij het verlengen dus telkens aan dat dit niet zo is.

 

icon

Beste antwoord door Hajar 3 februari 2021, 11:14

Hi @Tom669 

We hadden de afgelopen week een groot onderhoud waarbij een aantal betalingen nog niet verwerkt waren, maar dat is inmiddels opgelost! Ik zie ook dat het inmiddels is gelukt om te verlengen! Ik wens je al vast veel plezier met je abonnement!

Als ik nog iets kan, betekenen, hoor ik het graag!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Tom669 

We hadden de afgelopen week een groot onderhoud waarbij een aantal betalingen nog niet verwerkt waren, maar dat is inmiddels opgelost! Ik zie ook dat het inmiddels is gelukt om te verlengen! Ik wens je al vast veel plezier met je abonnement!

Als ik nog iets kan, betekenen, hoor ik het graag!

Reageer