Beantwoord

Verlengen met bewindvoering

• 9 januari 2017
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Mijn bewindvoerder heeft begin vorige week een mail verstuurd dat ik mag verlengen, hoe lang voordat wij iets kunnen horen. Lees verschillende dingen van 5 werkdagen tot 2 weken tot 5 weken tot nooit!
Mijn huidige telefoon wil bijna niet meer, ik word al gek. (Hihihi)
Kunnen jullie misschien zien hoe of wat? Anders is het niet anders dan wachten en vergelijken (mezelf gek maken)

Groetjes
icon

Beste antwoord door Thalina 10 januari 2017, 12:42

Hoi Steph,

Heel begrijpelijk dat je wilt weten wanneer je precies kunt verlengen, zeker als jouw toestel kuren heeft! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat de aanvraag van jouw bewindvoerder inmiddels is ontvangen. Zodra dit is verwerkt. wordt er contact opgenomen met de bewindvoerder of met jou. Dan wordt de blokkade die momenteel in het systeem staat voor een periode van 7 dagen verwijderd zodat je kunt verlengen. Je kunt in die periode via elk kanaal jouw abonnement verlengen, dus via de T-Mobile Shop, online of telefonisch. Op dit moment is het dus nog niet mogelijk voor jou om te verlengen, maar zodra er contact is opgenomen wel. De aanvraag wordt gemiddeld binnen twee weken na ontvangst verwerkt, dus ik verwacht dat dat rond 19/01 zal zijn.

Nog heel even volhouden dus! Heb je al een nieuw toestel op het oog? 🙂

Laat het gerust weten als ik nog ergens bij kan helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Steph,

Heel begrijpelijk dat je wilt weten wanneer je precies kunt verlengen, zeker als jouw toestel kuren heeft! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat de aanvraag van jouw bewindvoerder inmiddels is ontvangen. Zodra dit is verwerkt. wordt er contact opgenomen met de bewindvoerder of met jou. Dan wordt de blokkade die momenteel in het systeem staat voor een periode van 7 dagen verwijderd zodat je kunt verlengen. Je kunt in die periode via elk kanaal jouw abonnement verlengen, dus via de T-Mobile Shop, online of telefonisch. Op dit moment is het dus nog niet mogelijk voor jou om te verlengen, maar zodra er contact is opgenomen wel. De aanvraag wordt gemiddeld binnen twee weken na ontvangst verwerkt, dus ik verwacht dat dat rond 19/01 zal zijn.

Nog heel even volhouden dus! Heb je al een nieuw toestel op het oog? 🙂

Laat het gerust weten als ik nog ergens bij kan helpen!

Reageer