Beantwoord

Verlengen met de iPhone 12

• 10 februari 2021
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

Ik wil graag een abonnement en mobiele telefoon voor het geld wat ik altijd maandelijks heb betaald namelijk 40 euro 

ik wil graag een iPhone 12 pro of de gewone 12 als mobiele telefoon 

heb t mobile thuis en de kids bellen ook via tmobile ook mijn vrouw heeft een onbeperkt abonnement bij tmobile 

ik ben al meer dan 15 jaar klant dan mag je toch wel iets meer korting verwachten maar nee niks is minder waar 

en dan kijk ik op internet en dan ben ik ergens anders vaak nog goedkoper uit 

icon

Beste antwoord door CrisTien 10 februari 2021, 17:38

Hallo @jochje Wat ga je dan betalen (zonder die telefoon)? Want zo’n dure IPhone moet je overal betalen. Ze zijn wel iets goedkoper bij TM met een abonnement.
Of je overal zo’n goed netwerk hebt is dan natuurlijk ook nog de vraag.

Neem een goedkoper toestel dan ben je goedkoper uit. Je kiest ook gelijk een duur toestel.

Elke klant krijgt bij TM dezelfde kortingen en aanbiedingen. Gelukkig wordt daar geen verschil in gemaakt.

Betaal iet meer aan voor je Apple dan kom je ook aan je €40,- 

Succes

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @jochje Wat ga je dan betalen (zonder die telefoon)? Want zo’n dure IPhone moet je overal betalen. Ze zijn wel iets goedkoper bij TM met een abonnement.
Of je overal zo’n goed netwerk hebt is dan natuurlijk ook nog de vraag.

Neem een goedkoper toestel dan ben je goedkoper uit. Je kiest ook gelijk een duur toestel.

Elke klant krijgt bij TM dezelfde kortingen en aanbiedingen. Gelukkig wordt daar geen verschil in gemaakt.

Betaal iet meer aan voor je Apple dan kom je ook aan je €40,- 

Succes

Dus jij vind dat iemand die net klant is de zelfde voordelen moet krijgen die al 15 jaar klant is 

ik vind dat dat wel meer gewaardeerd mag worden als je zolang klant bent

en bij betalen heeft niet zoveel zin op de maandlasten alleen kun je meer geheugen op de telefoon krijgen 

men bij de meeste winkels rekenen ze 1000 euro voor de iPhone alleen tmobile rekent 1300 euro 

Ben verder heel tevreden maar vind jammer dat we er niet uit komen 

Reputatie 7
Badge +20

Ja vind ik @jochje  En ik ben ongeveer net zo lang bij TM als jij, ik koop mijn telefoons altijd bij Apple dus gebruik alleen de Sim-only abonnementen. 

En omdat ik meer abonnementen heb op één adres heb ik nog de €2,50 extra korting die jij ook hebt
Kijk eens bij https://www.mobiel.nl Je kan daar ook verlengen met een IPhone in samenwerking met TM 
Misschien ben je dan goedkoper uit, of kies een goedkopere telefoon.

Veel succes!

Reputatie 5
Badge +5

Tjalk top toestellen worden steeds duurder. Bij resellers vind je wel eens een lagere prijs, omdat zij door toestellen ook los te verkopen grotere aantallen verkopen. Marketing werkt echter niet door diensten voor bestaande klanten steeds goedkoper te maken en nieuwe klanten weg te jagen met hogere prijzen. Nieuwe klanten betalen eenmalige aansluitkosten en krijgen soms een eenmalige korting. Bestaande klanten betalen geen aansluitkosten bij verlenging. Alle klanten krijgen dezelfde toestel korting op de adviesprijs.

Reageer