Vraag

Verlengen met geschikt abonnement buitenland

• 1 juli 2017
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Ik kan vanaf morgen mijn contract verlengen, nu ben ik als internationaal chauffeur natuurlijk meer dagen in het buitenland dan in Nederland. Nu heeft elke provider die FUP als je over een periode van 4 maanden meer gebruik maakt van internet in het buitenland dan in Nederland word je beboet?dus zo voordelig zijn die onbeperkte abonnementen dan toch niet voor ons als Internationale chauffeurs.. Welk abonnement is er dan voor ons het voordeligst?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Kareltje,

Wat leuk dat je je abonnement wilt verlengen. Ik begrijp dat je daar vragen over hebt vooral als je zo vaak onderweg bent in de EU. Als je vaak in de EU bent dan zou je ervoor kunnen kiezen om een Go Unlimited te nemen. Je hebt dan onbeperkt internet in Nederland en 10GB in de EU. Zo heb je altijd genoeg MB's tot je beschikking in de EU. De 4 maanden regel is bedoeld voor personen die langer in het buitenland verblijven dan in Nederland. Als je in Nederland woont en toevallig vaak onderweg bent dan zijn er verder geen gevolgen.

Weet je al of je voor een nieuw toestel gaat? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten. 🙂

Reageer