Beantwoord

Verlengen met korting

• 3 mei 2016
  • 6 reacties
  • 223 Bekeken

Reputatie 2
Beste T-mobile,

Ik ben ondertussen alweer 8 jaar klant bij t-mobile (vanaf mijn 18e klant geworden met en abonnement en nooit meer weg gegaan!). Ik heb bericht gekregen dat ik kan verlengen. Nu wil ik graag verlengen voor een iPhone 6 met 64 gb geheugen. Wanneer ik echter de procedure doorloop via de link in MyTmobile kom ik op exact hetzelfde bedrag uit dan wanneer ik dit doe zonder in te loggen (en dus de procedure doorloop als een nieuwe klant). Krijgt een bestaande, trouwe klant niet extra korting? In dat geval zijn jullie namelijk niet goedkoper dan andere aanbieders en ga ik verder kijken en waarschijnlijk helaas afscheid nemen van T-mobile.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Dafna Sassen
icon

Beste antwoord door Hajar 4 mei 2016, 07:16

Hi Dafna,

Welkom op ons forum!

Leuk om te lezen dat je al 8 jaar klant bij ons en je weer wilt verlengen. De kortingen kunnen telkens veranderen en dus kan het zo zijn dat je online een soortgelijke aanbod ziet. Maar je bent als bestaande klant nooit duurder uit dan een nieuwe klant. Als bestaande klant kan je ook profiteren van de gespaarde T-Mobile Extra punten waarmee je leuke producten, diensten en kortingen kan bestellen.

Hoe zou je het vinden als ik een belafspraak maak met onze verkoopafdeling? Dan kunnen jullie samen kijken naar een leuk aanbod. Online staat het aanbod natuurlijk al vast, maar telefonisch kun je nog overleggen en bespreken wat je opties zijn. Onze collega's kunnen dan kijken of ze hierin wat kunnen betekenen.

Ik hoor graag of en wanneer je gebeld wilt worden! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Misschien verlengen via een reseller Dafna, daar ben je meestal goedkoper uit.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dafna,

Welkom op ons forum!

Leuk om te lezen dat je al 8 jaar klant bij ons en je weer wilt verlengen. De kortingen kunnen telkens veranderen en dus kan het zo zijn dat je online een soortgelijke aanbod ziet. Maar je bent als bestaande klant nooit duurder uit dan een nieuwe klant. Als bestaande klant kan je ook profiteren van de gespaarde T-Mobile Extra punten waarmee je leuke producten, diensten en kortingen kan bestellen.

Hoe zou je het vinden als ik een belafspraak maak met onze verkoopafdeling? Dan kunnen jullie samen kijken naar een leuk aanbod. Online staat het aanbod natuurlijk al vast, maar telefonisch kun je nog overleggen en bespreken wat je opties zijn. Onze collega's kunnen dan kijken of ze hierin wat kunnen betekenen.

Ik hoor graag of en wanneer je gebeld wilt worden! 🙂
Reputatie 2
Beste Hajar,

Ik wil graag gebeld worden voor een persoonlijk aanbod.
Is dit volgende week mogelijk ergens na 17.00 uur?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Dafna,

Dat kan!

Welke dag komt jou het beste uit? Dan zet ik het door naar onze collega's! 🙂
Reputatie 2
Beste Amy,

Excuses voor mijn late reactie. Is het mogelijk dat jullie mij volgende week na 17.00 uur bellen? dat kan op woensdag of donderdag.

Ik hoor het graag.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dafna,

Geeft niets, kan gebeuren! :)

Ik heb het doorgegeven aan mijn collega's en zij zullen de eerste poging volgende week woensdag doen en anders proberen ze het donderdag nog eens. Houd er rekening mee dat er met een onbekend nummer gebeld wordt, dan weet je dat wij het zijn die bellen.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!

Reageer