Beantwoord

Verlengen met mooie aanbod

• 4 februari 2016
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Reputatie 2
Hallo dames en heren.

Vanaf 10 febr. Mag ik verlengen. Nu is mijn vraag krijg je bij het verlengen leuke kortingen op je nieuwe toestel? Ik zit er over na te denken om een andere provider te nemen doordat ik daar niks bij hoef te betalen aan een nieuwe telefoon en bij t-mobile wel. Ik wil graag gaan voor de Samsung galaxy s6 edge.

Groetjes lianne
icon

Beste antwoord door Rosan 4 februari 2016, 12:26

Beste lieell94 als je vanaf 10 februari kan verlengen kan je vanaf dat moment het verlengaanbod inkijken helaas is het niet eerder mogelijk.
Ook is het mogelijk om vanaf dan een belletje te krijgen van de sales afdeling soms kunnen zei je een net iets beter aanbod doen.
Momenteel loopt er met de Edge wel een leuk aanbod met de Gear VR erbij misschien is dat wat?
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +13
Beste lieell94 als je vanaf 10 februari kan verlengen kan je vanaf dat moment het verlengaanbod inkijken helaas is het niet eerder mogelijk.
Ook is het mogelijk om vanaf dan een belletje te krijgen van de sales afdeling soms kunnen zei je een net iets beter aanbod doen.
Momenteel loopt er met de Edge wel een leuk aanbod met de Gear VR erbij misschien is dat wat?

Reageer