Beantwoord

Verlengen met nieuw toestel

• 17 januari 2019
  • 2 reacties
  • 604 Bekeken

Ik kan binnenkort me abonomment verlengen met een nieuw toestel maar moet ik zeg maar extra bij betalen of gaat de toestel krediet wat omhoog en ik zit ook in een t-mobile samen groep voor 5 euro factuur korting behoud ik die ook

Mvg chams
icon

Beste antwoord door Seccie 18 januari 2019, 00:05

Hoi @chams00,

Welkom bij de T-Mobile community!
Bij verlenging van je abonnement kun je helaas geen gebruik meer maken van T-Mobile samen, wel kun je gebruik maken van T-Mobile klantvoordeel. Zo kun je door het combineren van T-Mobile diensten vaak een hogere korting krijgen of andere gratis extra's zoals bijvoorbeeld meer data.

Over toestelkrediet kan ik helaas als mede klant niet veel zeggen.
Dat laat ik over aan de klantenservice of een moderator.

Ik wens je nog een fijne avond!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @chams00,

Welkom bij de T-Mobile community!
Bij verlenging van je abonnement kun je helaas geen gebruik meer maken van T-Mobile samen, wel kun je gebruik maken van T-Mobile klantvoordeel. Zo kun je door het combineren van T-Mobile diensten vaak een hogere korting krijgen of andere gratis extra's zoals bijvoorbeeld meer data.

Over toestelkrediet kan ik helaas als mede klant niet veel zeggen.
Dat laat ik over aan de klantenservice of een moderator.

Ik wens je nog een fijne avond!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @chams00,

Onze Superuser Seccie heeft zo te zien al geholpen met het gedeelde T-Mobile Samen en Klantvoordeel! 👍

Over jouw toestelkrediet kan ik op dit moment niet heel veel zeggen, omdat ik niet weet voor welke telefoon je zou willen gaan. Het is afhankelijk van de telefoon die je kiest en hoeveel je maandelijks wilt betalen. De keus voor het toestel bepaalt ook of en hoeveel je direct moet bijbetalen, omdat sommige nieuwe telefoons sowieso een bijbetaling hebben.

Via de webshop kun je jouw keus voor de telefoon opzoeken en kijken wat de mogelijkheden zijn. Je kunt via de balk heen en weer schuiven om te kijken wat jouw opties zijn. Je kunt daarnaast ook nog kijken of je gebruik wilt maken van de Recycle Deal, dat heeft ook nog effect op de kosten!

Als je nog vragen hebt, let us know!

Reageer