Beantwoord

Verlengen met Samsung Galaxy S6

• 25 februari 2017
  • 12 reacties
  • 249 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Sinds 15 Februari melden T-Mobile ons, dat wij mag verlengen :D
Ik kijk op site van T=Mobile over Samsung mobiel
Ik zie dat er Samsung Galaxy s6 beschikbaar op site en waarom NIET Samsung Galaxy s6 Edge beschikbaar ?
Alleen staat er wel Samsung Galaxy S7 Edge wel beschikbaar..
Ik vind Galaxy S7 Edge een beetje dure abonnement.. omdat ik zelf nooit bel..

Pie®️®️e
icon

Beste antwoord door Hajar 26 februari 2017, 16:11

Hi Pierre,

Leuk dat je mag verlengen. Ben even voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de Samsung S6 Edge er niet tussen staat. De S6 staat er wel tussen. Is er geen ander toestel die je graag wilt hebben? Je zou inderdaad ook via een externe dealer kunnen verlengen mocht je echt voor de Samsung S6 Edge willengaan zoals Toetsie aangeeft.

Als je hulp nodig hebt bij een keuze maken en liever gebeld wilt worden door een collega, laat het mij dan weten! 🙂
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Je kunt ook verlengen via een reseller, je hoeft niet persé via TM te verlengen.
Reputatie 3
Badge
Ik ben namelijk doof en weet niet wat je ermee bedoelt..
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pierre,

Leuk dat je mag verlengen. Ben even voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de Samsung S6 Edge er niet tussen staat. De S6 staat er wel tussen. Is er geen ander toestel die je graag wilt hebben? Je zou inderdaad ook via een externe dealer kunnen verlengen mocht je echt voor de Samsung S6 Edge willengaan zoals Toetsie aangeeft.

Als je hulp nodig hebt bij een keuze maken en liever gebeld wilt worden door een collega, laat het mij dan weten! 🙂
Reputatie 4
Badge +7
Een online reseller zoals GSMEAESY.
Reputatie 4
Badge +7
GSMEASY moet dat zijn.
Reputatie 3
Badge
@Hajar,

Ik gebruik nu momenteel Samsung Galaxy S5. vandaar dat ik gewend ben met Samsung mobiel. Zou ik niet andere model wil hebben.
En toetsie aangeeft over GSMEASY.. en die heeft geen winkel.. dus heb liever in winkel dan in internetsite ..

Pie®️®️e
Hoi Pierre.

Dan zou je belsimpel.nl kunnen proberen, zij hebben een aantal winkels waar je je bestelling zou kunnen laten afleveren. Voor het gemak heb ik alvast een zoekopdracht voor je gedaan op hun website, als het goed is zou je dan uit vier Samsung Galaxy S6 Edge toestellen moeten kunnen kiezen: zwart, goud, groen en wit. 🙂
Reputatie 3
Badge
Belsimpel ga ik niet mobiel kopen.. heb namelijk een abonnement van T-Mobile
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Iamsterdam,

Je kunt dan via Belsimpel een abonnement van ons afsluiten, dus dan heb je een verlenging bij ons én het toestel dat je zelf graag wilt hebben. Belsimpel is een aanbieder van alle abonnementen, dus ook T-Mobile. 🙂
Reputatie 3
Badge
en een vraagje..

Hoe zit met de maandelijks factuur ?
Reputatie 4
Badge +7
De maandelijkse factuur krijg je van T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Iamsterdam,

Ik zie dat Toetsie jou al het juiste antwoord heeft gegeven. Je ontvangt de factuur via ons en die is gewoon zichtbaar op My T-Mobile. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel! 🙂

Reageer