Beantwoord

Verlengen met Samsung Galaxy S6 Edge in Groen

• 7 januari 2016
  • 9 reacties
  • 202 Bekeken

Ik denk erover mijn contract te verlengen bij T-Mobile. Nu zie ik helaas dat ik mijn contract kan verlengen met alle kleuren van de Samsung Galaxy S6, behalve met de kleur die ik wil: groen!
Als ik nieuwe klant zou worden, en hetzelfde betaal, kan ik deze wel bestellen.
Hoe kan dit? Hopelijk hoor ik spoedig van u.
Mvg,
Susan
icon

Beste antwoord door Amy 8 januari 2016, 10:19

Hey Susan,

De groene variant is inderdaad erg mooi! Kun jij het verlengingsaanbod al zien op My T-Mobile? :S Je kunt namelijk pas vanaf aankomende maandag verlengen!

Ik heb in ieder geval een belafspraak voor je gemaakt met de Sales-afdeling. Zij zullen jou maandag bellen (met onbekend nummer) om de mogelijkheden te bespreken. Heb je toevallig nog een bepaalde tijd waarop het goed uitkomt? 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Badge +12
Hoi Susan,

Dat is gek! normaal gesproken zou je alles moeten kunnen kiezen 🙂 is het een idee als de sales afdeling van T-Mobile jou opbelt? dan kunnen jullie samen de bestelling nalopen.
Beste Dave,

Bedankt voor je bericht! Graag hoor ik van de sales afdeling van T-Mobile.

Groet,
Susan
Reputatie 6
Badge +15
Hey Susan,

De groene variant is inderdaad erg mooi! Kun jij het verlengingsaanbod al zien op My T-Mobile? :S Je kunt namelijk pas vanaf aankomende maandag verlengen!

Ik heb in ieder geval een belafspraak voor je gemaakt met de Sales-afdeling. Zij zullen jou maandag bellen (met onbekend nummer) om de mogelijkheden te bespreken. Heb je toevallig nog een bepaalde tijd waarop het goed uitkomt? 🙂
Ik zit met een soortgelijk probleem wil verlengen met samsung galaxy s6 kleur topaz maar ook dit schijnt niet te kunnen verder alleen maar lof over t mobile hoor al vele jaren zeer tevreden klant
Reputatie 6
Badge +17
Hi Cuby,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum! Gaaf om je hier te zien. Heb je toevallig jezelf al voorgesteld in het voorstel topic? Wij hebben onszelf onlangs voorgesteld in een leuke video!

Wat leuk dat je weer kan verlengen. De Samsung Galaxy S6 is een goede keus. 😉 We bieden de Galaxy S6 inderdaad niet aan in de kleur Topaz. Naar welke kleur gaat je voorkeur dan uit? Persoonlijk vind ik de gouden variant heel mooi! Je kan uiteraard ook langs één van onze T-Mobile Shops gaan om de telefoon even te testen en een keer in het echt bekijken. In het echt zien de kleuren er vaak net iets anders uit dan op een afbeelding. :)

Ik wens je in ieder geval alvast veel plezier met het uitzoeken van een telefoon. Als je nog vragen of verzoeken hebt dan helpen we je graag verder!
Jammer dan zou het idd de goude worden alleen jammer dat de actie met gratis cover ook weer afgelopen is das weer pech voor me .hoeveel t mobile extra punten zou zoñ ding me kosten?
Hey Susan,

Ik heb in ieder geval een belafspraak voor je gemaakt met de Sales-afdeling. Zij zullen jou maandag bellen (met onbekend nummer) om de mogelijkheden te bespreken. Heb je toevallig nog een bepaalde tijd waarop het goed uitkomt? :)

Hoi Amy,

Bedankt voor je bericht! Ja, ik ben me ervan bewust dat ik pas vanaf maandag kan verlengen:-) Maar wilde voor die tijd het probleem graag opgelost zien.

Rond een uur of tien op maandag zou mij goed uit komen. Als de sales-afdeling mij dan kan bellen, dat zou heel fijn zijn.

Ontzettend bedankt!

Met vriendelijke groet,
Susan Maaskant
Reputatie 7
Badge +20
Hi cuby2009,

Inderdaad jammer dat we de Samsung s6 in topaz niet in ons assortiment hebben. De goude is ook erg mooi dus denk wel dat hij jou zal bevallen. Je kan op deze pagina onze T-Mobile Extra catalogus bekijken. De thin gel case kost 1090 spaarpunten. Ik zie dat je genoeg punten hebt dus je zou wel kunnen aanschaffen. Of ben je voor iets anders aan het sparen? :$

Ik wil je alvast veel plezier wensen met je nieuwe telefoon! Ook super om te horen dat je tevreden bent met ons. Als ik verder nog iets voor je kan doen, laat het mij dan weten!
Reputatie 7
Badge +20

Hoi Amy,

Bedankt voor je bericht! Ja, ik ben me ervan bewust dat ik pas vanaf maandag kan verlengen:-) Maar wilde voor die tijd het probleem graag opgelost zien.

Rond een uur of tien op maandag zou mij goed uit komen. Als de sales-afdeling mij dan kan bellen, dat zou heel fijn zijn.

Ontzettend bedankt!

Met vriendelijke groet,
Susan Maaskant

Hi Susan,

Ik heb dit doorgegeven aan onze collega's van de verkoopafdeling. Je kan vandaag een anoniem telefoontje verwachten van onze collega's.

Laat je ons weten of jullie eruit zijn gekomen? 🙂

Reageer