Beantwoord

Verlengen met sim only mogelijk?

• 10 januari 2016
  • 7 reacties
  • 202 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Mijn contract loopt in juni af, ik zit erover te denken om het te laten omzetten naar een SIM ONLY
Betaal nu 38,00 en kan dan rond de 8 euro betalen (Onbeperkt sms en 300 bel)

Het scheelt 30 euro, en een telefoon kun je zo ook kopen.

Mijn vraag is dus, kan ik van een abbo naar SIM Only gaan met nummerbehoud?
En wat gebeurt er met mijn Huidig spaarsaldo? gaat die mee of?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 10 januari 2016, 12:53

Hoi DJConfused.

Bedoel je met 'huidige spaarsaldo' de T-Mobile Extra punten? Zolang je er minimaal 1 per 3 jaar uitgeeft, zullen deze gewoon mee blijven lopen zolang je klant blijft. Op deze pagina lees je alles over T-Mobile Extra. Helemaal onderaan de pagina kun je de voorwaarden downloaden, misschien handig om even globaal door te lezen. (Het punt van 'minimaal 1 punt per 3 jaar uitgeven' staat daar bijvoorbeeld ook in.)

Zolang je (op welke manier dan ook je verlengt) echt kiest voor 'verlenging', gaat je nummer gewoon mee over.
Kies je echter voor 'nieuw contract', dan zul je worden gezien als nieuwe klant. Dan zul je je wel opnieuw moeten aanmelden voor T-Mobile Extra, een nieuw My T-Mobile account moeten aanmaken etc.

Weet je zo voldoende? Toch nog vragen? Stel ze gerust. 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi DJConfused.

Bedoel je met 'huidige spaarsaldo' de T-Mobile Extra punten? Zolang je er minimaal 1 per 3 jaar uitgeeft, zullen deze gewoon mee blijven lopen zolang je klant blijft. Op deze pagina lees je alles over T-Mobile Extra. Helemaal onderaan de pagina kun je de voorwaarden downloaden, misschien handig om even globaal door te lezen. (Het punt van 'minimaal 1 punt per 3 jaar uitgeven' staat daar bijvoorbeeld ook in.)

Zolang je (op welke manier dan ook je verlengt) echt kiest voor 'verlenging', gaat je nummer gewoon mee over.
Kies je echter voor 'nieuw contract', dan zul je worden gezien als nieuwe klant. Dan zul je je wel opnieuw moeten aanmelden voor T-Mobile Extra, een nieuw My T-Mobile account moeten aanmaken etc.

Weet je zo voldoende? Toch nog vragen? Stel ze gerust. 🙂
Reputatie 2
Oke, ja ik wil verlengen maar naar SIM Only omzetten, kan ik dat zelf doen of moeten jullie dat doen?
Dat kun je zelf 4 maanden voor het eind van je contract doen, klanten staan vrij om te verlengen, of daar nu wel of niet een toestel bij zit. Ik ben zelf vorig jaar ook overgegaan van contract met toestel naar sim only. :)

Het kan zowel via het verleng-gedeelte op de site van T-Mobile als in een winkel of via een andere online reseller. (Via resellers wel even opletten dat je echt bij verlengen kijkt.)
Reputatie 2
Oke zal het ff uitzoeken, bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hey DJConfused,

Als wij je ergens bij kunnen helpen of als je in gesprek wilt komen met onze verkoopadviseurs, dan horen we dat graag van je! We helpen je graag verder! 🙂
Reputatie 2
Het toestel moet je die ook inleveren of afkopen als je laat omzetten naar SIM ONLY?
Reputatie 6
Badge +16
Hey DJConfused,

Ah, jou hebben we lang niet in dit topic gezien. Fijn dat je jouw vraag weer in dit topic stelt! :)

Als je een abonnement hebt met toestel en je wilt aan het eind van je contractperiode vernieuwen met een Sim-Only, dan hoef je jouw toestel niet af te kopen of in te leveren.

Tijdens je contractperiode betaal je jouw toestel af. Dit betekent dat de telefoon na 2 jaar helemaal van jou is!

Is hiermee je vraag beantwoord? Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we het natuurlijk graag van je.

Reageer