Beantwoord

verlengen met telefoon afgewezen?

• 16 september 2019
  • 1 reactie
  • 1078 Bekeken

Ik zit al 12 jaar of langer bij T mobile...ik heb ieder jaar of 2 jaar mijn abbo verlengd met nieuwe telefoon..ik heb nog nooit een betaling gemist of achterstand gehad.. Nu zou ik ineens een BKR registratie hebben? Ja ik heb al 15 jaar dezelde hypotheek schuld...verder niks...vet salaris en lage uitgaven....geen schulden...ik snap niet dat mijn abbo nu ineens afgewezen wordt...jullie kunnen toch aan mijn afschrijvingen zien dat ik trouwe betaler ben? ..
icon

Beste antwoord door David 17 september 2019, 16:47

Hoi @hanspalermo,

Ik snap dat het even rauw op je dak komt vallen als je wordt afgewezen voor een verlenging met maandelijkse toestelbetaling. Ik geef je hier graag meer info over!

Sinds begin januari 2017 zijn er veranderingen doorgevoerd voor het aangaan van een contract met maandelijkse betaling van het toestel. Dit is vanuit de wet voorgeschreven, dus hierin volgt T-Mobile natuurlijk ook. Dit heeft niet zozeer met jouw factuurbetalingen te maken en wanneer je deze betaalt. In dit topic vind je meer informatie over deze wijzigingen die toentertijd zijn doorgevoerd.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @hanspalermo,

Ik snap dat het even rauw op je dak komt vallen als je wordt afgewezen voor een verlenging met maandelijkse toestelbetaling. Ik geef je hier graag meer info over!

Sinds begin januari 2017 zijn er veranderingen doorgevoerd voor het aangaan van een contract met maandelijkse betaling van het toestel. Dit is vanuit de wet voorgeschreven, dus hierin volgt T-Mobile natuurlijk ook. Dit heeft niet zozeer met jouw factuurbetalingen te maken en wanneer je deze betaalt. In dit topic vind je meer informatie over deze wijzigingen die toentertijd zijn doorgevoerd.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, dan horen we het graag van je!

Reageer