Beantwoord

Verlengen met toestel

• 6 februari 2017
  • 3 reacties
  • 285 Bekeken

Ik mag per 17-2 verlengen en wil een nieuw toestel omdat mijn huidige hapert. Kan ik nu ook over naar GO met nieuw toestel (tot 12-2 zie ik)
icon

Beste antwoord door Hajar 7 februari 2017, 10:46

Hi Wyan,

Jammer dat je huidige toestel kuren vertoont. Weet je al voor welk toestel je wilt gaan? Ik heb even je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je vanaf 17/2 mag verlengen. Je kan dan verlengen met een Go abonnement en voor een nieuw toestel gaan. Dit kun je makkelijk zelf regelen via My T-Mobile. Mocht je nu al willen verlengen dan kun je gebruik maken van een Early Renewal zoals Skyrider ook heeft aangegeven, maar daar zijn wel kosten aan verbonden.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

@Skryrider; Dankjewel voor je reactie. Ik denk dat je haar verkeerd hebt begrepen want haar huidige kortingen lopen gewoon door tot het einde van haar contract en dat is in juni. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedemorgen helennormannn.

Standaard kun je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Ik ga er van uit dat je bedoelt dat huidige GO actie kortingen eindigen op 12 Februari? En dat je pas op 17 Februari kan verlengen.

Waar heb je gelezen dat die kortingen 12 Februari stoppen? (indien je dat bedoelt), ben er wel benieuwd naar, kon namelijk dat nergens vinden tenzij ik blind ben ^_^.

Je kunt wel een Early Renewal afsluiten, maar omdat je nog 10 dagen te gaan hebt om te verlengen, en Early Renewal éénmalig €71,12 kost, is dat wel zonde.

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
• Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt;
• Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald;
• Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
• Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.

Verder betekent Early Renewal het volgende.
• Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
• Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
• Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.

Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met T-Mobile Klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de T-Mobile Shop.

Maar ik denk echter dat een Moderator (T-Mobile personeel) je hierbij verder kan informeren / helpen en assisteren met wat mogelijk is. Ze reageren meestal binnen 24/48 uur. Hou je topic en of e-mail in de gaten voor reacties 😃.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wyan,

Jammer dat je huidige toestel kuren vertoont. Weet je al voor welk toestel je wilt gaan? Ik heb even je gegevens erbij gepakt en zie inderdaad dat je vanaf 17/2 mag verlengen. Je kan dan verlengen met een Go abonnement en voor een nieuw toestel gaan. Dit kun je makkelijk zelf regelen via My T-Mobile. Mocht je nu al willen verlengen dan kun je gebruik maken van een Early Renewal zoals Skyrider ook heeft aangegeven, maar daar zijn wel kosten aan verbonden.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

@Skryrider; Dankjewel voor je reactie. Ik denk dat je haar verkeerd hebt begrepen want haar huidige kortingen lopen gewoon door tot het einde van haar contract en dat is in juni. 🙂
Bedankt allemaal . Ik denk dar ik het best gewoon 17-2 kan verlengen . De 12-2 stond op mijn inlog scherm .

Reageer