Beantwoord

Verlengen na de Mobile Madness Maand

• 30 december 2016
  • 10 reacties
  • 362 Bekeken

Wil graag gebruik maken van de Madness dagen maar ik kan verlengen vanaf 2 januari. Actie loopt tot 31 december. Scheelt 1 werkdag. Kunnen jullie me helpen?
icon

Beste antwoord door Sam- 31 december 2016, 15:34

Hoi mexicolala,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Leuk dat je hier je vraag stelt. Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. De Mobile Madness Maand liep van 21 november t/m 21 december. Omdat er zoveel vraag naar was hebben we het eenmalig verlengd t/m 31 december. We kunnen de Mobile Madness korting dus niet nog een keer vernieuwen, maaaar; ook na de Mobile Madness Maand zullen we je een mooi aanbod doen. Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken. ;)

Vind je het anders goed als één van onze collega's je belt met een mooi aanbod? Weet je al welke bundels je wilt en of je er een toestel bij wilt hebben? Laat ons gelijk weten op welke tijdstippen je het best bereikbaar bent.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hoi mexicolala,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum!

Leuk dat je hier je vraag stelt. Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. De Mobile Madness Maand liep van 21 november t/m 21 december. Omdat er zoveel vraag naar was hebben we het eenmalig verlengd t/m 31 december. We kunnen de Mobile Madness korting dus niet nog een keer vernieuwen, maaaar; ook na de Mobile Madness Maand zullen we je een mooi aanbod doen. Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken. ;)

Vind je het anders goed als één van onze collega's je belt met een mooi aanbod? Weet je al welke bundels je wilt en of je er een toestel bij wilt hebben? Laat ons gelijk weten op welke tijdstippen je het best bereikbaar bent.
Ik heb hier ook wel interesse in. Het liefst vandaag of anders woensdag komt voor mij wel uit.
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Teike,

Leuk dat je weer kan vernieuwen! Weet je al welke bundels je erbij wilt hebben en of je er een toestel bij wilt? Onze collega's kunnen dit uiteraard ook telefonisch met je bespreken.

Ik heb je gegevens doorgezet naar de afdeling vernieuwingen. Ze bellen je hopelijk vandaag nog en anders wordt het woensdag. Let wel op dat ze met een afgeschermd nummer bellen. 😉
Ik ben ondertussen al gebeld. Mooi dat jullie zo snel reageren. Het aanbod is echter niet echt bijzonder maar precies hetzelfde als de website, dus ik kijk nog wel even wat ik ermee doe.

Bedankt voor de moeite in ieder geval.
Beste T-Mobile,

Voorheen kreeg je als trouwe vaste klant bij verlengen altijd een korting maar ik zie nu (helaas) dezelfde prijs als bij een 'nieuwe klant'. Is dit niet meer zo?
Ik wil namelijk graag verlengen, maar voor dezelfde bundels als die ik nu heb ga ik wel meer betalen... Dit vind ik jammer en maakt het toch minder aantrekkelijk!
Reputatie 6
Badge +17
@Teike,

Jammer om te horen dat je er nog niet uit bent gekomen! Ik hoop natuurlijk dat je bij ons blijft! Heb je trouwens al eens gekeken naar de voordelen die we hebben voor onze klanten? Op deze pagina vind je een overzicht. Ik zie bijvoorbeeld dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Daarmee kun je met anderen T-Mobile klanten een groep aanmaken en vervolgens onderling gratis bellen in Nederland. En elke maand een leuk cadeautje uitkiezen zoals nu 2,50 euro factuurkorting. Leuk meegenomen toch?

Denk er nog even rustig over na en als ik je kan helpen bij je beslissing, laat het dan gerust weten!

@Martynnn,
Wat leuk dat je aan het kijken bent om te verlengen, ik zie dat je inderdaad al een tijd klant bij ons bent! En ik hoop dat we daar natuurlijk nog vele jaren aan toe kunnen voegen 🙂 Ik zie dat je momenteel 90 minuten en 3GB hebt. Als je verlengd met ons huidige Stel Samen & Stel Bij abonnement ga je iets meer betalen, maar daar krijg je wel veel voordelen voor terug. Denk bijvoorbeeld aan 120 minuten uit je belbundel die je ook in de EU kunt gebruiken, onbeperkt sms'en en gratis gebeld worden in de EU. Ook zie ik dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Hiermee kun je samen met andere T-Mobile klanten een groep aanmaken en vervolgens onderling gratis onbeperkt bellen in Nederland. En je kunt elke maand een cadeautje uitkiezen zoals 2,50 euro factuurkorting. Op die manier ga je zelfs ietsje minder betalen dan met jouw huidige abonnement. Via deze pagina maak je jouw groep aan.

Als je wilt kan ik je laten bellen door mijn collega om samen te kijken naar een passend abonnement. Ik kan je niets beloven, maar ik merk dat mensen het vaak prettig vinden om telefonisch samen te spreken over het abonnement. Als je gebeld wilt worden, kun je dan aangeven op welk tijdstip dat het beste uitkomt? Ik hoor het graag van je!
@Teike,

Jammer om te horen dat je er nog niet uit bent gekomen! Ik hoop natuurlijk dat je bij ons blijft! Heb je trouwens al eens gekeken naar de voordelen die we hebben voor onze klanten? Op deze pagina vind je een overzicht. Ik zie bijvoorbeeld dat je nog geen T-Mobile Samen groep hebt aangemaakt. Daarmee kun je met anderen T-Mobile klanten een groep aanmaken en vervolgens onderling gratis bellen in Nederland. En elke maand een leuk cadeautje uitkiezen zoals nu 2,50 euro factuurkorting. Leuk meegenomen toch?

Denk er nog even rustig over na en als ik je kan helpen bij je beslissing, laat het dan gerust weten!

De abonnementen zijn redelijk ok qua prijs, het is vooral de prijs voor het toestel welke nu opeens veel hoger is geworden. Ik zal wel even vergelijken en kijken wat het beste voor mij is.
Dat van die groep was ik al op gewezen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Teike,

Neem je tijd en kijk rustig rond. Als wij nog iets kunnen betekenen dan hoor ik het graag! 🙂
@Thalina. Helder verhaal!. Maar inderdaad heb ik graag even contact momentje. Is morgenavond een mogelijkheid om gebeld te worden?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Martynnn,

Dat kan! Ik ga mijn collega vragen om je vanavond een belletje te geven! Goed om rekening mee te houden: hij belt met een afgeschermd nummer. Dan weet je dat wij het zijn 😉 Laat je weten hoe het gesprek ging?

Reageer