Beantwoord

Verlengen naar zakelijk abonnement

• 23 november 2016
  • 9 reacties
  • 281 Bekeken

Goedemiddag,

Is het momenteel mogelijk om als particulier te verlengen naar zakelijk? Of dien ik dan eerst mijn contract uit te zitten alvorens over te stappen naar zakelijk? En als ik dat zou doen hoe zit het dan met mijn T-Mobile punten?
Hoor graag hoe het zit.

Ricardo
icon

Beste antwoord door Sam- 24 november 2016, 09:52

Hoi Ricardo,

Leuk om je weer op het forum te zien! Welkom terug. :)

Een terechte vraag. Ben je onlangs toevallig een eigen bedrijf begonnen? Dan is het inderdaad verstandig om je abonnement om te zetten naar zakelijk.

Je kan dit doen door middel van een contractovername. Je verandert je huidige particuliere aansluiting naar een zakelijke aansluiting. Na de omzetting kan je via het reguliere proces je contract vernieuwen (met toestel).

Heb je zo voldoende informatie om hiermee aan de slag te gaan? Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je Rico!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ricardo,

Leuk om je weer op het forum te zien! Welkom terug. :)

Een terechte vraag. Ben je onlangs toevallig een eigen bedrijf begonnen? Dan is het inderdaad verstandig om je abonnement om te zetten naar zakelijk.

Je kan dit doen door middel van een contractovername. Je verandert je huidige particuliere aansluiting naar een zakelijke aansluiting. Na de omzetting kan je via het reguliere proces je contract vernieuwen (met toestel).

Heb je zo voldoende informatie om hiermee aan de slag te gaan? Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je Rico!
Ik ben inderdaad onlangs een eigen bedrijfje begonnen 🙂 ik zal eens nazien hoe dat dan gaat een contractovername. Blijft nog wel de vraag staan hoe zit het dan met mijn punten? Blijven die gewoon staan?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ricardo,

Mijn excuses, ik ben helemaal vergeten om in te gaan op je laatste vraag!

Gaaf zeg, ik wens je er heel veel succes mee. 😉

Bij een contractovername komen de punten altijd te vervallen. We adviseren je daarom om je punten eerst te gebruiken voordat je een contractovername laat uitvoeren.
Zag het net staan in de voorwaarde inderdaad. 🙂 Thanx.
Reputatie 6
Badge +17
You're welcome. 😉
Even zien of ik het goed begrijp. Mijn abonnement loopt tot en met maart. Kan ik nu verlengen naar een zakelijk abonnement, de komende 3 maanden mijn punten opmaken, contractovername in orde maken en dan per maart verder op het zakelijke abonnement ? Klopt dit zo? Of gaat er ergens iets fout in de volgorde?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rico,

Goed dat je even om duidelijkheid vraagt! Je kan in dit geval het beste je punten als eerst opmaken, contractovername uitvoeren van particulier naar zakelijk en dan je abonnement verlengen met of zonder toestel. Als je tegen die tijd gebeld wilt worden met een verlengingsaanbod dan is dat ook mogelijk.

Heb je nu meer duidelijkheid? Ik wens je veel succes met je eigen bedrijf! 🙂
Het is me helaas duidelijk 🙂 had gehoopt de verlenging vast te regelen en de rest daarna. Ik heb nu een aanbieding op het oog en je weet maar nooit of die er nog steeds is als ik alles heb geregeld.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Rico,

Ik heb jouw eerdere 2 berichten even verwijderd, zo oogt het wat overzichtelijker. ;)

Welke aanbieding heb je op de korrel? Als dit Mobile Madness is dan heb je nog wel even de tijd. Deze actie loopt tot en met 18 december namelijk. Hoe eerder je de contractovername dan ook aangevraagd hebt, hoe sneller dit geregeld is. Dit moet op zich wel lukken!

Heb je ondertussen al de tijd gehad om de contractovername aan te vragen en de benodigde documenten op te sturen? Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten!

Reageer