Beantwoord

Verlengen of niet?

• 25 juni 2017
  • 4 reacties
  • 175 Bekeken

Ik heb nu stel samen en stel bij en die mag ik nu gaan verlengen, alleen ik twijfel of dat het slim is aangezien ik nu maar 20 euro betaal voor onbeperkt bellen en onbeperkt internet en dat heb ik tot op heden nog niet kunnen vinden voor dit bedrag op internet nu de abonnementen weer anders zijn en ik niet van plan ben de hoofdprijs te gaan betalen voor mijn abonnement. en ik niet eens weet hoe de nieuwe abonnementen werken. Kan iemand mij een advies geven wat het dichtst in die buurt komt van dit bedrag en of het uberhaupt slim is om te verleng of dat ik mijn abonnement beter door kan laten lopen. ik heb er nu een S5 mini bij en wil er we iets op vooruit gaan qua toestel als ik verleng. En ik ook niet eens weet wat een goede telefoon is met een goede accu (en ik wil geen apple).
icon

Beste antwoord door Muberra 26 juni 2017, 13:53

Hoi Sandradex,

Leuk dat je al zolang klant bent bij ons! :D

Ik heb meteen in het systeem gekeken en het antwoord van onze Klantexpert Rosan klopt helemaal. Je hebt geen databundel met jouw Stel Samen & Stel bij abonnement, alleen het langzame internet. Dat krijg je bij ons ook automatisch wanneer jouw internetbundel is opgemaakt, dus je zult er sowieso nooit op achteruit gaan. Daarnaast is de korting op jouw abonnement afgelopen op 11 april, omdat jouw abonnement tot die datum liep. Dat betekent dat de kortingen dan ook komen te vervallen en worden jouw maandelijkse kosten nu €25.20. Mijn advies zou ook zijn om zeker jouw abonnement te verlengen. Voor minder dan die prijs kan je veel meer voordelen bij ons krijgen. 🆒

Om jou een voorbeeld te geven, met ons Sim Only GO Next abonnement krijg je 5 GB data per maand en Onbeperkt bellen & smsen binnen Nederland, voor maar €15. Op het moment dat je de 5 GB supersnelle data hebt opgemaakt, krijg je weer gratis het langzame internet wat je nu al hebt. Dus je gaat er nooit op achteruit. Deze prijs is inclusief de T-Mobile Samen korting. Als je namelijk een GO abonnement neemt en je maakt een T-Mobile Samen groep aan met meer dan 2 leden (abonnees), dan krijg je van ons €5 per maand extra korting op jouw abonnement. Dit is onderdeel van onze super leuke Unlimited Madness maand wat nu loopt met geweldige kortingen op abonnementen en toestellen. Je mag altijd zelf bepalen of je kiest voor een Sim Only abonnement of eentje met toestel.

Neem het door en sla snel je slag, deze acties lopen nog t/m 2 juli namelijk. Het zou jammer zijn als je net te laat bent! Mocht je nog vragen hebben of kom je er niet uit, laat het dan gerust weten. Mijn collega's, onze klantexperts en de andere forumleden helpen je altijd graag verder! Daarnaast kan je gerust langs één van onze mooie T-Shops voor persoonlijk advies en anders kan ik er ook voor zorgen dat één van mijn collega's van de sales afdeling contact met je opneemt. Geef maar gerust aan wat je fijner vindt. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +13
Bete Sandra ik geloof niet dat er onbeperkt bundels zijn geweest bij stel samen.
Wel krijg je standaard langzaam internet als je geen bundel heb of de bundel op is.
Misschien kun je in My T mobile kijken of je een internet bundel heb of enkel het langzame internet?
Reputatie 4
Badge +7
Je zou eventueel via een reseller kunnen verlengen Sandra. Als je je abo door laat lopen vervallen de eventuele kortingen en ga je de mep betalen.
Reputatie 4
Hoi Sandradex,

Leuk dat je al zolang klant bent bij ons! :D

Ik heb meteen in het systeem gekeken en het antwoord van onze Klantexpert Rosan klopt helemaal. Je hebt geen databundel met jouw Stel Samen & Stel bij abonnement, alleen het langzame internet. Dat krijg je bij ons ook automatisch wanneer jouw internetbundel is opgemaakt, dus je zult er sowieso nooit op achteruit gaan. Daarnaast is de korting op jouw abonnement afgelopen op 11 april, omdat jouw abonnement tot die datum liep. Dat betekent dat de kortingen dan ook komen te vervallen en worden jouw maandelijkse kosten nu €25.20. Mijn advies zou ook zijn om zeker jouw abonnement te verlengen. Voor minder dan die prijs kan je veel meer voordelen bij ons krijgen. 🆒

Om jou een voorbeeld te geven, met ons Sim Only GO Next abonnement krijg je 5 GB data per maand en Onbeperkt bellen & smsen binnen Nederland, voor maar €15. Op het moment dat je de 5 GB supersnelle data hebt opgemaakt, krijg je weer gratis het langzame internet wat je nu al hebt. Dus je gaat er nooit op achteruit. Deze prijs is inclusief de T-Mobile Samen korting. Als je namelijk een GO abonnement neemt en je maakt een T-Mobile Samen groep aan met meer dan 2 leden (abonnees), dan krijg je van ons €5 per maand extra korting op jouw abonnement. Dit is onderdeel van onze super leuke Unlimited Madness maand wat nu loopt met geweldige kortingen op abonnementen en toestellen. Je mag altijd zelf bepalen of je kiest voor een Sim Only abonnement of eentje met toestel.

Neem het door en sla snel je slag, deze acties lopen nog t/m 2 juli namelijk. Het zou jammer zijn als je net te laat bent! Mocht je nog vragen hebben of kom je er niet uit, laat het dan gerust weten. Mijn collega's, onze klantexperts en de andere forumleden helpen je altijd graag verder! Daarnaast kan je gerust langs één van onze mooie T-Shops voor persoonlijk advies en anders kan ik er ook voor zorgen dat één van mijn collega's van de sales afdeling contact met je opneemt. Geef maar gerust aan wat je fijner vindt. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ik zou je wel aanraden te verlengen, want na afloop van je contract raak je je kortingen kwijt. Dat is zonde!

Een beter toestel tegen een prijs van +-20 euro is vrijwel onmogelijk tegenwoordig, helaas. De fabrikanten staan de laatste 2 jaar vrijwel stil qua vooruitgang, en soms gaan ze zelfs achteruit.

De twee kleine Samsung devices (de A3 en de J3) zijn gelijk of minuscuul beter als de S5 mini.

De A5 en J5 zijn beter, maar duurder en groter.

Persoonlijk zou ik aanraden even te kijken naar SIMOnly. Als je toestel eigenlijk nog goed is, ben je waarschijnlijk goedkoper uit met een SIMonly en wachten tot deze defect of onbruikbaar is. (Zo doe ik het ook al jaren, er is in de laatste 2 jaar geen toestel uitgekomen dat mijn Note 3 voorbij rent.)

Reageer