Beantwoord

Verlengen of nieuw contract

• 2 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Goedemiddag,

In september begin ik een onderneming.
Ik heb daarvoor een Iphone nodig.
Ik heb nu een particulier abonnement, die ik 21 december kan verlengen en de wijziging gaan dan per 20 april in.
Is er een mogelijkheid dat ik eerder een nieuwe telefoon krijg (eerder verleng), en dan mijn abonnement aanpas?
icon

Beste antwoord door Muberra 3 augustus 2017, 10:12

Hoi Henk,

Super leuk dat je jouw eigen onderneming gaat starten, super nice! :D

Er is een mogelijkheid om jouw abonnement eerder te vernieuwen, die optie noemen wij Early Renewal. Dat houdt in dat jij nu al jouw abonnement kan verlengen in combinatie met een iPhone, alleen de verlenging gaat dan pas in na afloop van jouw huidige contractperiode. Dat is in jouw geval na 20 april 2018. Het voordeel van deze optie is dat je dan wel direct het toestel ontvangt en ervan kan genieten. Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid. Kijk hier voor meer informatie over de voorwaarden en de mogelijkheden van Early Renewal.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten. Je bent altijd welkom op ons forum!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hoi Henk,

Super leuk dat je jouw eigen onderneming gaat starten, super nice! :D

Er is een mogelijkheid om jouw abonnement eerder te vernieuwen, die optie noemen wij Early Renewal. Dat houdt in dat jij nu al jouw abonnement kan verlengen in combinatie met een iPhone, alleen de verlenging gaat dan pas in na afloop van jouw huidige contractperiode. Dat is in jouw geval na 20 april 2018. Het voordeel van deze optie is dat je dan wel direct het toestel ontvangt en ervan kan genieten. Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid. Kijk hier voor meer informatie over de voorwaarden en de mogelijkheden van Early Renewal.

Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten. Je bent altijd welkom op ons forum!
Hoi Muberra,

bedankt voor je reactie.
Ik ga het aanvragen.

gr Henk Meetsma
Reputatie 4
Hoi Henk,

You're welcome!

Ik wens je veel plezier met de nieuwe iPhone en met het starten van jouw onderneming. 🙂

Reageer