Beantwoord

Verlengen onder bewindvoering

• 15 november 2017
  • 8 reacties
  • 724 Bekeken

Mag je verlengen als je onder bewind sta nu
icon

Beste antwoord door David 14 april 2018, 08:34

Hi Timmyboy26,

Altijd leuk om te mogen verlengen! :D

In ons systeem zie ik terug dat je gisteren meerdere collega's van mij hebt gesproken na dit topic. Zoals zij ook al hebben aangegeven moet jouw bewindvoerder dit aanvragen en vervolgens krijgt hij/zij bericht van ons wanneer de verlenging mogelijk is en de bewindvoerder speelt dit dan weer door naar jou. Zolang je dus geen bericht van jouw bewindvoerder ontvangt, staat de blokkade om te verlengen nog op jouw aansluiting. Voor verdere vragen hierover verwijs ik je dan ook naar jouw bewindvoerder.

Als je nog andere vragen hebt, dan horen we dat alsnog graag van je!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Angelique38,

Als je onder bewind staat, mag je niet zelf verlengen. Dit zal jouw bewindvoerder voor jou moeten regelen. 🙂
Hallo even een vraag ik mag. Volgende. Week verlengen en sta onder bewind kan dit dan in de winkel de bewindvoerder heeft al akkoord gegeven ik hoor graag van jullie Gr tim
Reputatie 7
Badge +20
Hi Timmyboy26,

Altijd leuk om te mogen verlengen! :D

In ons systeem zie ik terug dat je gisteren meerdere collega's van mij hebt gesproken na dit topic. Zoals zij ook al hebben aangegeven moet jouw bewindvoerder dit aanvragen en vervolgens krijgt hij/zij bericht van ons wanneer de verlenging mogelijk is en de bewindvoerder speelt dit dan weer door naar jou. Zolang je dus geen bericht van jouw bewindvoerder ontvangt, staat de blokkade om te verlengen nog op jouw aansluiting. Voor verdere vragen hierover verwijs ik je dan ook naar jouw bewindvoerder.

Als je nog andere vragen hebt, dan horen we dat alsnog graag van je!
Hoi David bedankt voor je reactie ik ga dan even afwachten tot ik een bericht van me bewindvoerder krijg fijn weekend Gr. Tim
Hoi David zou je nog een keer in het systeem Willem kijken of ik vrijdag kan verlengen me telefoon begint het te begeven en zou vrijdag het liefst willen verlengen als dat kan Gr tim
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Tim,

Ik kan me goed voorstellen dat je snel een nieuwe telefoon in gebruik wilt nemen! Zoals David hierboven ook al aangaf, zul je dit echt via jouw bewindvoerder moeten vragen. Jouw bewindvoerder zal dit dan kunnen aanvragen en vervolgens krijgt hij/zij bericht van ons wanneer de verlenging mogelijk. De bewindvoerder speelt dit dan weer door naar jou.

Succes ermee, Tim! En geniet van deze zonnige dag. 🙂
Hallo t-mobile zouden jullie nog een keer willen kijken of er al een mail is binnengekomen van me bewindvoerder Gr tim
Reputatie 4
Badge +4
Beste Tim,

Als ik de moderators goed begrijp ben jij degene die bericht van je bewindvoerder moet ontvangen, niet T-Mobile. Zolang jij dus geen officieel bericht krijgt zal T-Mobile niet veel voor je kunnen betekenen.

Groet, TheDoctor40

Reageer