Beantwoord

Verlengen per wanneer?!

Hallo,

Ik mag binnenkort mijn abonnement verlengen, maar het is voor mij niet duidelijk wanneer dat precies is. Ik hoor namelijk van verschillende kanten, verschillende verleningsdata?!

Mijn contract eindigt per 17 mei 2015 en wanneer ik inlog op My T-Mobile, zie ik dat ik per 17 januari kan verlengen. Echter is er mij verteld dat ik de 14de van januari kon verlengen, de 16de van januari, 17de en de 18de. Zoals je kunt zien zijn dit allemaal verschillende data.

Kan iemand mij hier duidelijkheid in geven?

Daarnaast heb ik ook nog een andere vraag; Waarom gelden er dezelfde prijzen voor zowel nieuwe klanten als bestaande klanten? Terwijl jullie vrij duidelijk maken, zowel op de site als op reclameborden, dat bestaande klanten 'fikse' kortingen krijgen?

Hoop dat er iemand is die me kan helpen.

Groetjes!
icon

Beste antwoord door WillemE 19 januari 2015, 15:19

Hallo Saartje,

Wij bieden onze trouwe klanten normaal gesproken voordeel ten opzichte van nieuwe klanten. De winteraanbiedingen met 35% (!!) korting, waren hier een uitzondering op. Ik zie dat het inmiddels is gelukt om je abonnement te verlengen. Goed om te horen dat onze samenwerking met twee jaar wordt verlengd! ;)

Hoe bevalt je nieuwe iPhone 6? Ik gebruik het toestel sinds kort ook en ben er blij mee! Als je het leuk vind kan je jouw ervaringen ook delen in dit topic. Daar lees je ook de ervaringen van andere Forumleden met dit toestel!

Is je vraag hiermee beantwoord? Mocht het zo zijn dat je nog onduidelijkheden hebt, laat ons dit dan vooral weten. Wij helpen je hier graag verder!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
officieel mag je vanaf 17 jan. verlengen sommige websites nemen een paar dagen voor lief en sturen alvast de gegevens door met je nieuwe abbo
je mag iig in januari verlengen de nieuwe abonnementen gaan 19 jan in misschien wil je juist die dan moet je nog 2 dagen wachten
Hmm, okee. Dan zal ik het morgen weer proberen in de winkel!

Thanks!
officieel mag je vanaf 17 jan. verlengen sommige websites nemen een paar dagen voor lief en sturen alvast de gegevens door met je nieuwe abbo
je mag iig in januari verlengen de nieuwe abonnementen gaan 19 jan in misschien wil je juist die dan moet je nog 2 dagen wachten

Hmm, okee. Dan zal ik het morgen weer proberen in de winkel!

Thanks!
Reputatie 4
Hallo Saartje,

Wij bieden onze trouwe klanten normaal gesproken voordeel ten opzichte van nieuwe klanten. De winteraanbiedingen met 35% (!!) korting, waren hier een uitzondering op. Ik zie dat het inmiddels is gelukt om je abonnement te verlengen. Goed om te horen dat onze samenwerking met twee jaar wordt verlengd! ;)

Hoe bevalt je nieuwe iPhone 6? Ik gebruik het toestel sinds kort ook en ben er blij mee! Als je het leuk vind kan je jouw ervaringen ook delen in dit topic. Daar lees je ook de ervaringen van andere Forumleden met dit toestel!

Is je vraag hiermee beantwoord? Mocht het zo zijn dat je nog onduidelijkheden hebt, laat ons dit dan vooral weten. Wij helpen je hier graag verder!

Reageer