Vraag

Verlengen Relax abonnement

• 2 januari 2011
  • 51 reacties
  • 3008 Bekeken

Reputatie 2
mijn contract loopt af op 20 april maar is gestart om 21 april. Nu kan ik dus deze maand mijn contract verlengen maar mijn vraag is of dat dan op de 20 ste is of dat ze de 21 ste pakken. (ik hoor jullie denken wat maakt die dag uit. nou dan rijd ik iig niet voor niks de 20ste mochten hun de 21ste aan houden)

This topic has been closed for comments

51 reacties

Reputatie 2
laat je hem toch bezorgen die telefoon? Daar gaat het toch om?
Reputatie 4
Dit wordt dan de 21ste. Op de dag dat je contract afloopt, kun je nog niet verlengen! Kijk op je my t-mobile account, dan kun je zien wanneer je je contract kunt verlengen!
Als je op de 20ste naar de winkel gaat, zal dit dan voor niets zijn. Bij dit soort zaken gaat het inderdaad op de dag af.
Reputatie 2
@xiexie okey, dan weet ik iig dat t de 20ste geen zin heeft.
@nel1969 vanaf wanneer kan ik die bestelling plaatsten dan? ook pas vanaf de 21 of eerder? Ik wil graag de 21ste dan wel gebruik kunnen maken van een nieuwe tel. Aangezien die van mij niet goed meer is.
Reputatie 4
Je bestelling kun je ook pas op de 21ste plaatsen, anders kunnen ze het niet verlengen, wordt dan afgewezen. Heeft geen nut om dat eerder te doen. Als je bij bijvoorbeeld gsmsale besteld voor 15;00, heb je het toestel de volgende dag in huis als het op voorraad ligt. Of je moet dan naar de winkel gaan, heb je het toestel direct. Ik zou dan wel even bellen of ze het toestel wel hebben.
Reputatie 5
@Mandje

3 maanden voor einddatum van je contract kun je een nieuw toestel bestellen. In jouw geval zou je dus vanaf 22 januari een nieuw toestel kunnen bestellen.
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb nu een BB Bold 9700 Relax + BIS abonnement. Stel dat ik 4 maanden voor afloop van mijn contract wil vernieuwen en kies voor bv een HTC HD met internet toegang, kan mijn Blackberry Internet Service dan omgezet worden naar internettoegang voor de HTC met Android?
Reputatie 5
@Derelict

Op het moment dat je het contract wil vernieuwen met een toestel wat een andere internetverbinding nodig heeft kan dit gewoon omgezet worden zodra het toestel in gebruik wordt genomen. Hou er wel rekening mee dat er nog maar 3 maanden voor einde contract vernieuwd kan worden.
Reputatie 2
@aeon

Waarom pas de 22ste als ik het einde al de 21 ste is? Volgens mij als ik het goed heb onthouden hebben wij 21 december 2009 het abonnement verlengt. Of ik moet er een dag naast zitten. zou blij zijn als het zover is iig. vind die verandering van 4 na 3 maanden grote onzin. ook jammer dat de klanten daar niet van op de hoogte zijn gesteld. T is dat ik me hier heb aangemeld op de site anders wist ik dus van niks. dat vind ik wel heel jammer
Reputatie 5
@Mandje

Je contract is de vorige keer op de 22ste ingegaan en loopt tot en met de 21ste. Het nieuwe contract zal dus wederom pas weer op de 22ste ingaan. Vandaar dat het pas mogelijk is om vanaf de 22ste te vernieuwen.
Reputatie 2
okey wel vreemd dat bij mijn gegevens staat begin contract 21 april 2010 einde contract 20-april 2011 maar goed geeft niks. 22 valt op een zaterdag heb ik heel de dag om mijn nieuwe tel uit te vissen
Reputatie 2
Over 2 maanden eindigt mijn abo, tijd voor bezinning dus. Nu wil ik mijn abo verlengen met 2 jaar incl. Nokia N8. Bij T-Mobile kost dit (2 jr Relax 250)
Reputatie 6
Badge +9
Je kan ook verlengen bij the phonehouse, hoef je niets op te zeggen 😉
Reputatie 2
thx .. ik snap dat dit kan maar de vraag is of ik de N8 dan voor het lage of hoge bedrag er bij moet kopen. Any idea?
Reputatie 3
Dat kan alleen de Phonehouse je vertellen.
T-Mobile zelf kijkt naar o.a. de laatste factuurbedragen en naar wat voor nieuw abonnement je kiest en op basis daarvan krijg je een aanbod.
Omdat een externe dealer (bijv phonehouse) niet in de gegevens van t-mobile zelf kan krijgen, is het aanbod daar alleen gebaseerd op welk abonnement met eventuele aanvullende bundels je gaat kiezen.
Dit is ook de reden dat prijzen kunnen verschillen tussen winkels en t-mobile zelf.
Reputatie 2
middag ik heb een Relax 20 abbonnement wat in Julie moet verlengen maar ik heb nog
Reputatie 2
Hai hai,

Ik heb een week geleden mijn contract verlengd voor 1 jaar + internet en een tariefplan hoger, de relax 30.
Nu zat ik net te kijken in My mobile en wat zie ik bij Overige kosten, bijna 20,00 staat daar. Wat blijkt nu? Mijn internet is niet ingeschakeld. Wel mijn sms bundel en de relax 25 is omgezet naar de 30.
Mijn contract loopt 31 maart 2011 pas af, maar ik mocht nu al verlengen....dus dat heb ik gedaam, MAAR.....ze kunnen toch niet zomaar alles verhogen en juist het internet nog niet activeren? Het is toch alles inschakelen of nog helemaal niks???

Grtjs
Reputatie 6
@giellie

Wanneer je verlengt naar een nieuw Relax-abonnement dan neem je je tegoed mee, verlengen naar een ander abonnement (iPhone / iPlan) betekend dat je je tegoed inlevert.
Reputatie 6
dat is dan leuk want ik heb verlengd van relex naar iphone met 570 bel minuten
Reputatie 2
bedankt Chris076 want ik was bang dat ik het kwijt zou raken want ik wou het bij het zelfde abonnement houden
Reputatie 2
@Nephele
Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice en dat de service Web`n Walk standaard is geactiveerd. Ik hoop dat de uitleg, die is gegeven, naar tevredenheid is geweest.
Reputatie 3
Beste T-Mobile,

In het jaar 2010 was het mogelijk om je telefoon abonnement vier maanden voordat deze afliep te verlengen bij T-Mobile zelf, bij niet T-Mobile winkels was dit drie maanden voordat hij afliep mogelijk.

Maar hebben jullie dit nu veranderd in drie maanden of is het nog steeds mogelijk om vier maanden voordat het abonnement afloopt dit bij jullie zelf te verlengen?
Reputatie 2
@jgouw
Nee, helaas. Bij alle verkooppunten, de Shops, de Klantenservice en het Internet, is het nu 3 maanden voor het einde van de contractperiode.
Reputatie 2
Hallo
Mijn abonnement loopt af op 23 februari 2011.
Als ik het niet stopzet, gaat de abonnement dan automatisch door?
En als ik het wil verlengen na 23 februari 2011, kan dat dan ook?

MVG
Reputatie 6
@DonJackson19
Indien je niets wijzigt aan je abonnement dan zal je contract automatisch verlengd worden, telkens voor de duur van 1 maand. Wanneer je na je contractsperiode wilt verlengen dan is dit uiteraard op ieder moment mogelijk. Je kunt je contract vernieuwen door telefonisch contact op te nemen met T-Mobile Klantenservice Commercieel via 0800 - 8104, via
Mijn vader heeft dus afgelopen donderdag mijn abbonoment verlengt bij tmobile in Utrecht.
Naar een blackberry 9780 + Relax 130 belminuten + internet.
Maar op My t-mobile staat er nog steeds gewoon T-mobile relax 20.

Morgen komt mijn vader dus mijn toestel brengen vanuit Utrecht.
Maar als mijn abbo nog niet verlengt is heb ik in princiepe nog niks aan mijn Blackberry want zonder internet heb ik er niks aan.
Mag ik misschien weten wat hier nou aan de hand is ?

Mvg,

Arshia Ghasempour