Beantwoord

Verlengen Sim Only

• 10 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 493 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Vorige week contact gehad met een medewerkster van T-mobile betreffende het verlengen van 1 van de 3 sim only abonnementen die ik bij T-Mobile heb.
Er werd een voorstel gedaan. Nu heb ik terug gebeld en gevraagd of het aanbod omgezet kon worden in een officiële verlenging nu wordt er gezegd dat het niet mogelijk is. toch raar eerst een aanbod en nu niet meer mogelijk !
Ik ben al jaren klant bij T-Mobile met 3 abonnementen en vind dit toch een rare gang van zaken waardoor ik echt teleurgesteld ben.
Ik neig erna om over te stappen naar een andere provider maar het liefst blijf ik bij T-Mobile maar dan wel met het eerder gedane aanbod.
Ik wacht de reactie af en hoop op een goede oplossing.
icon

Beste antwoord door David 11 oktober 2018, 09:38

@WMM

Je hebt ook al eerder een topic aangemaakt en daar reactie op ontvangen. Daarnaast heb je ook nog een reactie in een ander topic achtergelaten. Je kunt het in de toekomst bij één bericht per vraag houden, want dit wordt als spammen gezien. Lees hier ook even onze huisregels over door.

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
@WMM

Je hebt ook al eerder een topic aangemaakt en daar reactie op ontvangen. Daarnaast heb je ook nog een reactie in een ander topic achtergelaten. Je kunt het in de toekomst bij één bericht per vraag houden, want dit wordt als spammen gezien. Lees hier ook even onze huisregels over door.

Dit topic gaat op slot.