Beantwoord

Verlengen tijdens onderhoud

• 9 september 2018
  • 2 reacties
  • 471 Bekeken

Goedemiddag,

Als wij zodadelijk naar een winkel gaan kunnen wij dan ons abonnement verlengen? Ik vraag dit omdat er op internet staat dat er onderhoud is en geen wijzigingen gedaan kunnen worden in de winkel. En wij gaan geen uur rijden voor niks.
icon

Beste antwoord door HugoB 9 september 2018, 14:49

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar als je maar liefst een uur moet rijden zou ik de gok niet wagen persoonlijk. En even wachten tot een moment dat er geen onderhoud meer is. Wil je het perse in een winkel doen? Of is online ook prima als dat mogelijk is? In dat laatste geval zou ik zeker even afwachten.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +5
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar als je maar liefst een uur moet rijden zou ik de gok niet wagen persoonlijk. En even wachten tot een moment dat er geen onderhoud meer is. Wil je het perse in een winkel doen? Of is online ook prima als dat mogelijk is? In dat laatste geval zou ik zeker even afwachten.
Reputatie 7
Badge +19
Thanks voor het alvast reageren, @HugoB! 😃

@prinsess5, wat leuk dat je wilt verlengen! Dit kan op een aantal manieren, dus je hoeft nooit bang te zijn dat het niet lukt! Je kunt namelijk via de volgende manieren verlengen:

• Je kunt online vernieuwen via My T-Mobile
  • Je kunt vernieuwen in een T-Mobile Shop
  • Of je kunt bellen met T-Mobile Telesales via 0800 8104 (gratis)
Lukt het zo helemaal? Mocht je ergens hulp bij nodig hebben, dan hoor ik het graag van je. Ik sta voor je klaar om je verder te adviseren of helpen!

Reageer