Beantwoord

Verlengen van zakelijk naar particulier

• 6 mei 2018
  • 2 reacties
  • 356 Bekeken

Hi T-Mobile,

Mijn huidige zakelijke sim-only contract loopt in oktober af en momenteel kan ik deze verlegen.
Dat wil ik ook graag alleen wil ik overstappen naar een particuliere sim-only.
Is dit mogelijk en zo ja, kan ik dan mijn huidige nummer behouden?
Gaat daarnaast de gekozen bundel dan direct in of krijg ik mijn nieuwe pakket aan MB's en minuten pas in oktober?

Ik hoor het graag en alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 mei 2018, 11:13

Hoi Grand18,

Ik zie dat Rosan al een aantal vragen heeft beantwoord; dit geldt inderdaad bij een verlenging!

Bij een contractsovername gaat het allemaal iets anders in zijn werking, vandaar dat ik ook nog even om de hoek kom kijken en wat uitleg zal geven! 🙂 Je kunt jouw zakelijke contract inderdaad omzetten naar een particulier abonnement door middel van contractsovername. Je hoeft dan niet het einde van de zakelijke contractsperiode af te wachten. Bij een contractovername draag je alleen het abonnement over, dus als er sprake is van een toestelbetaling, dan bieden we je de mogelijkheid om de toestelafbetaling in één keer af te lossen. Nadat we de aanvraag tot contractsovername hebben ontvangen, doen we een voorstel voor een abonnement. Pas wanneer jij daar zelf akkoord op hebt gegeven, gaan we verder aan de slag met jouw aanvraag.

Je kunt op deze pagina nog veel meer antwoorden vinden op veelgestelde vragen, zodat je het nog even rustig door kunt nemen. Klik wel eventjes door naar "Contract overnemen naar particulier". Daar kun je ook het aanvraagformulier vinden.

Heb je meer vragen, let us know! We zijn er voor je om je te helpen. 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +13
Beste Grand Een zakelijk abonnement kan je 6 maanden van de voren verlengen een particulier maar 4 maanden van de voren daar zit al 1 verschil in.
Sowieso gaat bij een verlenging je nieuwe bundels dan pas in dus niet nu al houd daar rekening mee.
Hoe het zit met zakelijk naar particulier weet ik niet maar daar zal een moderator op gaan reageren met 24/48 uur.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Grand18,

Ik zie dat Rosan al een aantal vragen heeft beantwoord; dit geldt inderdaad bij een verlenging!

Bij een contractsovername gaat het allemaal iets anders in zijn werking, vandaar dat ik ook nog even om de hoek kom kijken en wat uitleg zal geven! 🙂 Je kunt jouw zakelijke contract inderdaad omzetten naar een particulier abonnement door middel van contractsovername. Je hoeft dan niet het einde van de zakelijke contractsperiode af te wachten. Bij een contractovername draag je alleen het abonnement over, dus als er sprake is van een toestelbetaling, dan bieden we je de mogelijkheid om de toestelafbetaling in één keer af te lossen. Nadat we de aanvraag tot contractsovername hebben ontvangen, doen we een voorstel voor een abonnement. Pas wanneer jij daar zelf akkoord op hebt gegeven, gaan we verder aan de slag met jouw aanvraag.

Je kunt op deze pagina nog veel meer antwoorden vinden op veelgestelde vragen, zodat je het nog even rustig door kunt nemen. Klik wel eventjes door naar "Contract overnemen naar particulier". Daar kun je ook het aanvraagformulier vinden.

Heb je meer vragen, let us know! We zijn er voor je om je te helpen. 😉

Reageer