Beantwoord

Verlengen via de app

• 2 maart 2019
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Goededag,

Ik heb op 20 Februari 2019 direct na het unpack event van de Samsung Galaxy S10+ via de app verlengd bij t-mobile. Echter kon ik over de verlenging niets vinden in de bevestigings e-mail welke ik ontvangen had. Op de dag erna de 21e heb ik telefonisch contact gehad met de klanteservice, deze bevestigde mijn vermoeden en zei dat ik een nieuw abonnement had afgesloten. Zij zou dit direct aanpassen de bestelling annuleren en een nieuwe aanmaken inclusief de verlenging. Eind goed al goed zou je denken.

In de nieuwe e-mail wordt ook niet gerept over een verlenging en de app verteld mij nog steeds dat ik kan verlengen.

Gaat hier nou gewoon iets gruwelijk mis of krijg je hier geen bericht van?

Alvast bedankt voor het lezen.
icon

Beste antwoord door David 4 maart 2019, 09:46

Hey @stefanvv88,

Goed dat je dit dan nog even checkt, voor je alsnog voor verrassingen zou komen te staan!

Ik heb alles even nagelopen en de verlenging staat in ons systeem voor bestellingen correct verwerkt. Op My T-Mobile zie ik dit ook nog niet bij je terug, maar hierin houd ik het systeem met de orders aan voor de zekerheid. Hier staat de verlenging dus in en is het wachten tot de Samsungs geleverd kunnen worden. Dit gebeurt vanaf 8 maart en je vindt de actuele levertijden in dit topic terug. In de winkel zullen ze dan ook altijd nog even de laatste check doen of alles goed is gegaan.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen via onze Community, geef gerust een gil, we zitten er klaar voor!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey @stefanvv88,

Goed dat je dit dan nog even checkt, voor je alsnog voor verrassingen zou komen te staan!

Ik heb alles even nagelopen en de verlenging staat in ons systeem voor bestellingen correct verwerkt. Op My T-Mobile zie ik dit ook nog niet bij je terug, maar hierin houd ik het systeem met de orders aan voor de zekerheid. Hier staat de verlenging dus in en is het wachten tot de Samsungs geleverd kunnen worden. Dit gebeurt vanaf 8 maart en je vindt de actuele levertijden in dit topic terug. In de winkel zullen ze dan ook altijd nog even de laatste check doen of alles goed is gegaan.

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen via onze Community, geef gerust een gil, we zitten er klaar voor!

Reageer