Beantwoord

Verlengen vóór 15 juni 2017

• 8 mei 2017
  • 3 reacties
  • 247 Bekeken

Ik kreeg bericht dat ik mijn abonnement mag/moet/kan verlengen. Dus bekeek ik de geboden opties maar zie daarbij niets over de aanstaande veranderingen. Er is bijvoorbeeld een belbundel die alleen in Nederland geldig is terwijl ik had begrepen dat die voortaan in heel Europa geldig moet zijn. Daardoor heb ik het gevoel dat ik voor de gek gehouden word.

EDIT: Ik zie nu dat onder de beschrijving van de bundels een opmerking staat over het gebruik binnen de EU. Ik voel me nu wat minder voor de gek gehouden maar onduidelijk is het wel.
icon

Beste antwoord door David 9 mei 2017, 16:36

Hoi Vince,

Het is zeker niet de bedoeling om jou het gevoel te geven dat we je voor de gek houden! Ik geef je graag wat meer tekst en uitleg.

Op het moment zijn onze internetbundels van T-Mobile Go al te gebruiken in Nederland en de EU. De belbundels variëren nog, dat is dan weer afhankelijk van de variant Go die je kiest. Bij Basis Sim zit er nog geen extra verbruik voor de EU inbegrepen.

Ik begrijp dat je graag nog wat meer informatie en details had ontvangen, naar aanleiding van de wijzigingen die in juni plaats gaan vinden. Op dit moment hebben we echter nog geen specifieke informatie over de prijsplannen en de wijzigingen. Eind deze maand zullen we in dit topic vanzelf met een update komen, zodra wij meer informatie te delen hebben.

Hopelijk is het nu al wat duidelijker, maar als je voor nu nog vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Milgoessa,

Leuk om te horen dat je een tevreden klant bent en dat je graag wilt verlengen. Vanaf 15 juni worden de roamingtarieven aangepast en dan zijn van ieder abonnement de Nederlandse bel-, sms- en databundels ook in de EU te gebruiken, zonder toeslag. Je kan dan zonder zorgen dataroaming aanlaten en bellen zoals thuis. Op dit moment hebben we echter nog geen specifieke informatie over de prijsplannen en de wijzigingen. Zoals David in zijn reactie ook aangeeft zullen wij eind deze maand in dit topic met een update komen. In dit geval moet je maar zelf kijken wat je handig vindt, nu of straks verlengen.
Hier zit ik een beetje met zelfde soort vraag... Kan verlengen ( wil graag nieuwe phone ook) maar is het wijs om tot 15 juni te wachten of maakt het niks uit als je nu abbo neemt ( aanpassing gaat misschien dan toch automatisch mee veranderen... ) wat raden jullie aan verlengen/ effe wachtten...ben jaren klant wil ook hraag tevreden blijven 👍
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Vince,

Het is zeker niet de bedoeling om jou het gevoel te geven dat we je voor de gek houden! Ik geef je graag wat meer tekst en uitleg.

Op het moment zijn onze internetbundels van T-Mobile Go al te gebruiken in Nederland en de EU. De belbundels variëren nog, dat is dan weer afhankelijk van de variant Go die je kiest. Bij Basis Sim zit er nog geen extra verbruik voor de EU inbegrepen.

Ik begrijp dat je graag nog wat meer informatie en details had ontvangen, naar aanleiding van de wijzigingen die in juni plaats gaan vinden. Op dit moment hebben we echter nog geen specifieke informatie over de prijsplannen en de wijzigingen. Eind deze maand zullen we in dit topic vanzelf met een update komen, zodra wij meer informatie te delen hebben.

Hopelijk is het nu al wat duidelijker, maar als je voor nu nog vragen hebt, let us know!

Reageer