Beantwoord

Verlengen voor bestaande klanten belachelijk

• 5 januari 2016
  • 17 reacties
  • 459 Bekeken

Na 3 verschillende medewerkers van het klanten service gesproken te hebben , vandaag besloten al mijn abonnementen bij T-mobile weg te halen.

Wilde mijn abonnement verlengen en schrik daar van de bijbetaling voor een toestel waar je hem bij een andere provider gratis krijgt en alleen oversluiten kosten hebt. ( in het verleden ook bij T-mobile gehad)

Krijg 2,- korting aangeboden op mijn maandkosten (55,50) .
Ben al zeker 7,jaar bij T-mobile en mijn partner al meer als 10 jaar ( voorheen BEN ) dan heeft mijn dochter ook een abonnement lopen omdat haar ouders erbij zitten.

Als trouwe klant met meerdere abonnementen had ik meer service verwacht , en net iets meer als 2,- in de maand. Is een bedrag van 48,- korting in 2 jaar waar jullie in 2 jaar ( 55,50 x 24 = 1332) verdienen op 1 abonnement . Heb er 3 lopen!!

Vindt het erg jammer, maar voor mij is het een principe kwestie geworden. Als trouwe klant heb je net zoveel privileges als dat je er nieuw bij komt, en stap je over naar een andere provider ben je voordeliger uit buiten de aansluitkosten .

Dit aangegeven bij klantenservice en dan wordt er nog vrolijk gezegd; dan wensen wij u veel plezier bij uw nieuwe provider en bedanken wij u voor de jaren bij T-mobile... Geen service

Hoop dat T-mobile dit leest en zich schaamt.. Ga geen 100,- bijbetalen op een abonnement van 55,- in de maand en 3 contracten en al meer als 7 jaar trouw klant te zijn!! Dus kom met een goed voorstel anders eindigt het hier helaas
icon

Beste antwoord door Hajar 6 januari 2016, 13:33

Hi John en Silimoore,

Welkom op ons Forum!

Wij waarderen jullie echt als trouwe klanten en dus wil ik voor jullie beide een belafspraak inplannen zodat jullie samen met onze collega's van de verkoopafdeling kunnen kijken naar een mooi aanbod. Laten jullie mij weten welk tijdstip jullie het beste schikt? 🙂
Bekijk origineel

17 reacties

Ik mag vanaf 4 Feb verlengen, maar ik lees zoveel negatieve berichten daarover. ( heb de 2euro korting vaak voorbij zien komen, zelfs een bericht waar men na klagen extra 0,50! korting daar bovenop kreeg)

Liefst zou ik blijven want ik heb eigenlijk nooit problemen met het netwerk. (chapeau daarvoor!) Maar als ik een abonnement elders voor 39 euro pm kan krijgen en me dat hier 49 euro pm kost + 80-120 euro voor het toestel is de keuze snel gemaakt.

Sorry voor het kapen van je thread maar hoop dat er eerder antwoord komt met meer gebrul :)

ps. ik zit ookal 6+ jaar bij T-mobile met 2 abbo's!
Ja, vind het echt belachelijk!! Trouwe klanten worden bij tmobile niet gewaardeerd..

Maar breng wel even zo'n 1500,- per jaar naar tmobile met 3 abbonementen..

Jammer, hoop dat ze het aan zijn fatsoen trekken en contact opnemen met je zodat ze wel een mooie aanbieding aan je kunnen doen! Want zoals je zegt, het netwerk is super en geen klachten over.
Reputatie 7
Badge +20
Hi John en Silimoore,

Welkom op ons Forum!

Wij waarderen jullie echt als trouwe klanten en dus wil ik voor jullie beide een belafspraak inplannen zodat jullie samen met onze collega's van de verkoopafdeling kunnen kijken naar een mooi aanbod. Laten jullie mij weten welk tijdstip jullie het beste schikt? 🙂
Hoi Hajar,

Zoals eerder genoemd mag/kan ik pas op 4feb verlengen, maar jullie mogen mij uiteraard altijd bellen. Dus laat ze desnoods vandaag nog maar bellen, ben nu tot 17.00 beschikbaar!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Silimoore,

Ik heb dit doorgezet naar mijn collega's van de verkoopafdeling. Zij zullen jou anoniem bellen. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen! 🙂
Beste Hajar.

Ik ben bereikbaar tot 15.00 uur vandaag op volgend telefoonnummer: Heb die van mijn partner bij.
John, ik zou niet je nummer op een "openbaar" forum zetten 😛
wilde ik dadelijk ook eruit halen wanneer ik reactie heb 😛
Reputatie 7
Badge +20
Hi John,

Ook voor jou heb ik een belafspraak gemaakt. Je wordt anoniem gebeld op dat nummer. Ik heb ook even je mobiele nummer uit het bericht verwijderd. :)

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen!
Zoals verwacht kon deze meneer niets voor mij betekenen omdat ik pas 4feb mag/kan verlengen..
Hoe is het bij jou afgelopen John?
Ik ben me ook aan het oriënteren voor verlenging vanaf 26 januari maar moet inderdaad belachelijk veel bijleggen. Onbegrijpelijk. Denk er ook hard over na om over te stappen. En heb ik eindelijk een toestel gevonden wat ik wil, is hij alleen bij tmobile niet meer te krijgen inclusief abonnement. Ik baal hier echt vreselijk van! Misschien toch nog maar 4 maanden uitzitten en dan naar een andere provider waar de boel nog betaalbaar is.
Hahaha echt te belachelijk voor woorden. Ben zelf ook al sinds orange klant (later dus tmobile) en mag sinds gister verlengen. Vandaag gebeld door een zeer vriendelijke meneer. Na een gesprek van een half uur kwam het erop neer dat die niks beter kon bieden dan wat nieuwe klanten ook gaan betalen. Maar ik moest in mijn handen knijpen dat ik de 30 euro aansluitkosten niet hoefde te betalen. Na wat lachen en benadrukken hoe triest dit is moest die "even" overleggen met zijn manager. Hij kon 25 euro korting op mijn volgende factuur geven. Lachwekkend gewoon. Dus voor mij houd het ook op en dan maar een andere provider zoeken die een vaste klant wel kunnen waarderen.
Reputatie 7
Badge +20
@Silimoore

Dan proberen we het 4 februari graag nogmaals! ;)

@Funniela32

Jammer om te horen dat we het toestel niet in ons assortiment hebben, om welke gaat het precies? Vaak zijn het de high-end toestellen waar je nog voor moet bijbetalen, omdat dit top is van de telefoons. Daar is helaas niet altijd iets aan te doen..

Misschien kunnen we je echter alsnog verder helpen met een advies! :)

@Statz87

Erg jammer om in je andere topic te lezen dat je ons gaat verlaten.. Hopelijk hebben we over 2 jaar weer een mooi aanbod voor je. :)

Mochten er nog vragen zijn, dan horen we het graag!
Het gaat om de iphone 5c.....
Reputatie 7
Badge +15
Hey Funniela32,

Ik heb het nog even voor je nagekeken maar de iPhone 5C hebben wij inderdaad niet meer in ons assortiment. Wel hebben we de iPhone 5S, is dat misschien een goed alternatief? :8
Nee daar zit ik niet op te wachten. Ik wil gewoon de 5c. Maar wel vreemd dat je niet eens een toestel kunt nemen welke je wil.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Funniela32,

Wat jammer dat we jou de iPhone 5C op dit moment niet kunnen aanbieden. Zoals Amy heeft aangegeven hebben wij hem niet meer in ons assortiment. Onze excuses voor het ongemak!

Reageer