Beantwoord

Verlengen voor dezelfde prijzen als voor nieuwe klanten, rare service!

• Doet lekker mee
  • 9 reacties
Ik ben al jaren klant en wil dit jaar mijn abonnement verlengen / omzetten naar stel samen maar door mogelijke omstandigheden wil ik dit keer maar voor 1 jaar verlengen. Nu heb ik de prijzen eens naast elkaar gelegd die ik moet betalen en de prijzen die nieuwe klanten betalen en ja hoor.....we betalen beiden exact hetzelfde. Ik vind dit heel bijzonder. Is een bestaande klant (al x aantal jaren) gelijk aan een nieuw, alleen omdat hij maar voor een jaar wil verlengen?
icon

Beste antwoord door David 2 maart 2016, 10:45

Hoi HJE,

Goed dat je dit even navraagt en leuk dat je aan verlengen denkt! :)

Het komt inderdaad voor dat de prijzen van nieuwe en bestaande klanten gelijk zijn. Dit is niet afhankelijk van de duur van je contract, maar van de prijzen die we op dat moment aanbieden. Deze zijn dan dusdanig scherp dat we hier geen onderscheid in kunnen maken, iedereen krijgt dan dezelfde voordelen op het abonnement.

Heb je al een idee wat je qua abonnement zou willen? Kunnen wij je hier nog over adviseren of ergens nog vragen over beantwoorden, we staan je graag te woord! 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi HJE,

Goed dat je dit even navraagt en leuk dat je aan verlengen denkt! :)

Het komt inderdaad voor dat de prijzen van nieuwe en bestaande klanten gelijk zijn. Dit is niet afhankelijk van de duur van je contract, maar van de prijzen die we op dat moment aanbieden. Deze zijn dan dusdanig scherp dat we hier geen onderscheid in kunnen maken, iedereen krijgt dan dezelfde voordelen op het abonnement.

Heb je al een idee wat je qua abonnement zou willen? Kunnen wij je hier nog over adviseren of ergens nog vragen over beantwoorden, we staan je graag te woord! 🙂

Reageer