Beantwoord

Verlengen, voordeel vaste klant?

• 26 mei 2019
  • 1 reactie
  • 585 Bekeken

Goedemiddag, ik mag nu al een tijdje de 'early renewal' doen. Mailtje gekregen met hoera je mag verlengen, ga snel naar de shop voor de voor jou geselecteerde aanbiedingen.. maar waar zijn die dan? Ik zie gewoon dezelfde prijzen als voor iemand die een nieuw abonnement afsluit? Nu zou ik gebruik kunnen maken van klantvoordeel omdat mijn vrouw ook T-Mobile heeft, maar eigenlijk is dat niet normaal toch?
Dat kunnen nieuwe klanten ook...
Nb. Mijn vrouw mag ook verlengen, en is door jullie gebeld en zij vroeg naar een mooie aanbieding, maar die was er ook niet.. enkel dezelfde prijzen als de webshop.. dan hoef je toch ook niet te bellen? Wij hoopten voor het telefoontje dat jullie misschien met echt een leuke aanbieding zouden komen voor vaste klanten, maar helaas.

Groeten Micha
icon

Beste antwoord door Folkert 26 mei 2019, 18:08

Beste Micha,

Er zijn geen verschillende prijzen voor nieuwe en bestaande klanten. Verder is er wel verschil tussen Early Renewal en normaal verlengen, dat kan vanaf 4 maanden voordat een abonnement afloopt.

Jullie krijgen inderdaad klantvoordeel samen.

Verder wil ik je nog even wijzen op de huidige Gogogo deals met scherpe prijzen!

Groeten, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Beste Micha,

Er zijn geen verschillende prijzen voor nieuwe en bestaande klanten. Verder is er wel verschil tussen Early Renewal en normaal verlengen, dat kan vanaf 4 maanden voordat een abonnement afloopt.

Jullie krijgen inderdaad klantvoordeel samen.

Verder wil ik je nog even wijzen op de huidige Gogogo deals met scherpe prijzen!

Groeten, Folkert

Reageer