Beantwoord

Verlengen zonder extra korting

• 7 februari 2017
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Ik bekijk de mogelijkheden om te verlengen. Dat zou basis sim only moeten worden.
Enkele dingen die me verbazen:

1. Niet-ingelogd kan ik kiezen voor 50 belminuten; als ik inlog is het minste aantal 150 minuten.

2. Er verschijnt steeds een balk met korting als je vandaag al besteld. In de prijzen zie ik niets anders dan dat daar gewoon al staat!

3. Als vaste klant zou ik bij jullie toch korting krijgen?
De korting die staat aangegeven krijgt iedereen. Leg eens uit!

Ik ben al zeer lang bij jullie klant en vernieuw elke twee jaar. De laatste twee keer chatte ik met een medewerker alvorens te verlengen. Als ik om een korting als vaste klant vroeg, werd mij gevraagd of ik gebeld wilde worden. dat gebeurde en vervolgens kreeg ik dan een extra korting!

Graag een reactie hierop.
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 februari 2017, 15:19

Hoi Marnim,

Toch goed dat je even rond kijkt en de mogelijkheden bekijkt om te verlengen. Ik heb ook even voor je gekeken en zie, ingelogd of niet-ingelogd bij beide dat ik kan kiezen voor 50, 150 & 300 minuten. Weet overigens niet of je ook nog data hebt gekozen?

Bij mij zie ik geen balk langs komen dat ik bestellen kan, maar dit kan komen omdat ik al een nieuw contract heb afgesloten, misschien dat ik hem daarom niet krijg. Bij de info over de totaal kosten zie ik wel 24mnd korting staan, die iedereen krijgt die zijn contract zal verlengen en alle nieuwe klanten, daar zit geen verschil in. Ik heb het nu wel over Basis Sim Only contracten, geen andere!!

Om eerlijk te zijn, als je een vorige keer bent gebeld en daar voordeel uit hebt kunnen halen, dan zou ik dat nu weer doen. Iemand van T-Mobile ziet je bericht en kan eventueel iemand van de klantenservice je laten bellen om een nieuw contract door te nemen. Wie niet waagt wie niet wint 😳. (ja toch).

Ik hoop dat je er een beetje uit komt en dat ze je kunnen helpen met een mooi contract.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Marnim,

Toch goed dat je even rond kijkt en de mogelijkheden bekijkt om te verlengen. Ik heb ook even voor je gekeken en zie, ingelogd of niet-ingelogd bij beide dat ik kan kiezen voor 50, 150 & 300 minuten. Weet overigens niet of je ook nog data hebt gekozen?

Bij mij zie ik geen balk langs komen dat ik bestellen kan, maar dit kan komen omdat ik al een nieuw contract heb afgesloten, misschien dat ik hem daarom niet krijg. Bij de info over de totaal kosten zie ik wel 24mnd korting staan, die iedereen krijgt die zijn contract zal verlengen en alle nieuwe klanten, daar zit geen verschil in. Ik heb het nu wel over Basis Sim Only contracten, geen andere!!

Om eerlijk te zijn, als je een vorige keer bent gebeld en daar voordeel uit hebt kunnen halen, dan zou ik dat nu weer doen. Iemand van T-Mobile ziet je bericht en kan eventueel iemand van de klantenservice je laten bellen om een nieuw contract door te nemen. Wie niet waagt wie niet wint 😳. (ja toch).

Ik hoop dat je er een beetje uit komt en dat ze je kunnen helpen met een mooi contract.
Hoi,

Dank voor je reactie. Ik heb inmiddels met een medewerker gechat en ben net gebeld.
Helaas is er geen extra korting uit gerold!
Dat is wel jammer, heb je wel je contract laten verlengen?
Wat je ook kiest, in ieder geval nog een fijne dag gewenst 🙂

Reageer