Beantwoord

Verlenging

• 31 juli 2018
  • 4 reacties
  • 598 Bekeken

Reputatie 2
Ik ben zojuist gebeld, en heb verlengt.

Me oude abbo loopt 13 oktober af, me nieuwe gaat 5 november in. Moet dat niet de zelfde datum zijn? En zo nee, wat dan in de tussenliggende periode?

En er is mij toegezegd dat ik me mb verdeler gratis mag meenemen naar me nieuwe abbo, alleen lees ik nu hier dat ze bij een go abbo geen mb verdelers hebben. Ik heb het er speciaal over gehad, ze had het nagevraagd.
Dus ik ga er van uit dat ik gewoon me mb verdeler krijg?
Wie o wie heeft het antwoord?
icon

Beste antwoord door Rosan 1 augustus 2018, 08:07

MB verdeler kan niet worden gebruikt hij de Go Abonnementen dat is sinds de start ervan gelijk gestopt.
Dus helaas nee je kan niet de MB verdeler meer gebruiken bij ingang van je nieuwe abonnement.
Heb je verlengd met toestel dan zal de datum van je abonnement wijzigen en aansluiten wanneer je je toestel heb ontvangen.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +13
MB verdeler kan niet worden gebruikt hij de Go Abonnementen dat is sinds de start ervan gelijk gestopt.
Dus helaas nee je kan niet de MB verdeler meer gebruiken bij ingang van je nieuwe abonnement.
Heb je verlengd met toestel dan zal de datum van je abonnement wijzigen en aansluiten wanneer je je toestel heb ontvangen.
Je kan binnen 14 dagen je verlenging anuleren als je je bedenkt. Bijvoorbeeld doordat je je mbverdeler niet meer kan gebruiken.
Hele kwalijk dat je je mbverdeler gewoon kan gebruiken, want dat is niet zo. Precies zoals Rosan gezegd heeft.
Reputatie 2
Bbedankt voor de antwoorden. Ik heb t mobile ook gebeld. En het kan idd niet, en hij snapt niet waarom dat gezegd is. Het staat nota bene als notitie bij me gegevens dat dat zo is afgesproken en belooft.
Kortom, ik word gediscrimineerd omdat ik alleen woon, ik kan geen punten meer sparen en ik word voorgelogen over me mb verdeler. En dat na 18 klant te zijn en nooit te laat betaald te hebben 🤔.

Maar is in dit geval afspraak niet gewoon afspraak? En moeten ze me dan niet gewoon een mv verdeler of iets anders, zoals een data sim geven, kosteloos?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Truckertje,

Fijn dat Hakuin en Rosan je al wat informatie hebben gegegeven! Ik kan je verzekeren dat wij nooit expres verkeerde informatie verschaffen en ik denk dat mijn collega hierin een foutje heeft gemaakt. De MB-verdelers worden inderdaad niet meer toegekend bij Go-abonnementen. Natuurlijk heb je zelf nog de vrijheid om de verlenging te annuleren of voor een andere optie te kiezen, mocht je dat willen!

Kan ik je ergens bij helpen, dan doe ik dat natuurlijk graag - trek dan vooral eventjes aan de bel!

Reageer