Vraag

verlenging

Onder de kerstboom lagen 2 nieuwe nokia's 3.1 als vervanging voor de oude windows phone (zonder 4g)
Dus bellen we met T-Mobile om het sim only contract aan te passen . Huidige basisabo loopt af 120419.
Wat schets mijn verbazing …… verlengen na go 1g onbeperkt bellen JA GRAAG , maar wel per 120419 . Dus nu mn oude abo afwerken en voor internet 9 euri per 500 mb betalen.
Als ik mn commerciele leven dit had gedaan lag ik nu in een cartonnendoos onder de brug.. Dit zijn praktijken uit de oude sovjet tijd .
IK ga voor 2 contracten per direct MEER betalen , dus meer omzet direct !!!!!! Nee dus . AF en wachten.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Elkampo,

Als ik het goed begrijp heb je mijn collega's telefonisch al gesproken en hebben zij uitgelegd waarom dit niet gaat. Ik hoop dat het zo allemaal wat duidelijker is!
Klopt , maar er is wat verwarring op z'n zachts gezegd. Afgelopen maandag gebeld met een jongeman , die mijn een voorstel deed, waarbij ik direct kon verlengen , maar dan kreeg ik niet de huidige korting van 5 euri totdat met nieuwe abo ingaat . Heb ik beraad gehouden , gisteren teruggebeld ,maar men kon deze log niet vinden en deze oplossing was niet mogelijk !!! Kijk ik op de community zie een post van een zekere Johan, die met Folkert ( moderator) en david (moderator) chat ong 3/4/5 dagen geleden.
Het kan dus WEL !!! Want in deze post staat dat het huidige basis abo AFGEKOCHT kan worden ad 50%
En dat is nu precies het bedrag van 5 euri waar deze "onbekende" jongeman oversprak.
tel. [verwijderd] - huidig abo - is 9,99 wil per direct over stappen op GO 22,50 - 5 ,00 = 17,50 is 1gb met onbep bellen etc met "samen" korting komt dan uit op 15 euri. De strafkorting van 5 euri is altijd nog goedkoper dan basis afwerken en dan 9,00 euri per 500 mb bijbetalen.
BEL NOG EENS TERUG
Reputatie 6
Badge +14
Hoi @elkampo ,

Wacht even af tot er morgen weer een moderator reageert.

Een paar tips:
Zet geen privé informatie zoals een 06 nummer op het forum want dat is openbaar, een moderator zal het nummer verwijderen.

Afkopen kost je 50% van de nog te betalen termijnen zonder kortingen.

Zet geen zinnen geheel in hoofdletters want volgens de web etiquette betekent dat SCHREEUWEN 😉

Groet, Folkert (Superuser, geen Moderator. Ik werk niet bij T-Mobile, ben er wel klant)
Folkert dank voor de tips , tel.nr had ik te laat door , hoofdletters was ik me niet van bewust bij dit forum. Ja en wat mijn verlengingsprobleem betreft ; bij de klantenservice kwam ik er niet goed door vandaar deze noodkreet op dit forum.
Weet best wel hoe klantenservice/telcallcenters werken en zeker tegen het einde van het jaar , maar ik kan er ook niets aandoen , dat mijn nwe tel. onder de kerstboom lag.
Wat mij echter wel stoort is, dat ik een "hogere" aan de lijn kreeg , die pleegde nog ruggespraak en zei toen , dat het niet kon.
Het kan blijkbaar wel , alleen dat kost geld , voorstel voorleggen en aan m i j de keuze.
Ik ben nog "old school" , maar deze commerciële houding heb ik me nooit kunnen permitteren . Als iemand voor 2 jaar voor 2 tel. meer wil besteden zou ik zeggen graag. Nu voel ik mij een onbegrepen bedelaar geen klant. Duidelijk les geen nieuwe apparatuur kopen voor het einde van je contract.
Lang verhaal …….kan het nu wel of niet .
grt en fijne jaarwisseling
Reputatie 7
Badge +17
Hi elkampo,

Je abonnement aflopen is altijd mogelijk. Voor het afkopen betaal je een "schadevergoeding" die bestaat uit 50% van de vaste maandelijkse kosten tot einde contract. Als je daar interesse in hebt dan kunnen we dat ook in orde maken. We zetten je abonnement dan om naar PrePaid en dan kun je een nieuw abonnement nemen en nummerbehoud aanvragen.

Als je hier interesse in hebt, laat het ons weten!

Reageer